M93 Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Hei. Vurderer å kjøpe en Space Star, 2000-modell, men selger sier det er en sprekk i ene frontlykta. Hvor dyrt er dette å fikse? BONUSSPØRSMÅL; Er dette en ok bil? Dyre deler? Mye feil? Setter veeldig pris på raske svar! Hilsen litt grønn førstegangskjøper
J_9 Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Vet ikke Mitsubishi Space Star, men typen min kjøpte seg en Mitsubishi Carisma 2001 Model. Har hatt så mye problemer med den at det har kostet mer å reparare den enn hva den kostet da den ble kjøpt. Selger sa han ikke har hatt noen problem med den, men etter ett år så har alt fra motor til bremseklosser vært et rent helvete.... Hvis jeg var deg, ville jeg ha spart mer penger og ventet med å kjøpe bil- om det er en mulighet
tdm900 Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Mitsubishi er ikke kjent for å ha lave delepriser. Du slipper unna litt rimeligere om kun glasset kan byttes, men må hele lykta skiftes blir det nok veldig dyrt. Du må bare ta kontakt med en merkeforhandler for å få pris på den, så veit du hvor mye det vil koste å den i orden. Men, det finnes mange alternativer å velge mellom av biler også da
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Ville heller gått for Mitsubishi Colt 2004-2008. Billig og lite feil i de årsklassene. Anonymous poster hash: d112a...214
Neidu!! Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 (endret) Ang. lykta og delepriser så ville jeg sjekket skraphandlerne rundt om og billige dele lager som biltema, mekonomen, meca og bilxtra. Sikkert en ok bil hvis du vil sitte høyt og ha greit med plass. Endret 5. mai 2015 av Neidu!!
Neutral90 Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Man sitter da ikke høyt i en Spacestar. Jeg vil ikke anbefale noen å kjøpe denne bilen. Hadde 2001 modell, bare problemer fra 10 år gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå