Gå til innhold

Forloverkjole, hva syns dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fordi den er fotsid og dessuten utildekket oventil. Men som sagt, jeg følger ikke særlig med i moter generelt. Forøvrig synes jeg kjolen var ganske fin :).

Det er da helt vanlig at forloveren har lang kjole, uansett kleskode ellers..

Anonymous poster hash: 7b6a9...5ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kos deg i bryllupet i en fin kjole!

Ja - jeg har sett finere. Ja, jeg har sett mye, mye styggere. Jeg synes den var helt grei:)

Takk. Bare det j...... utr.laget blir overstått nå så skal jeg kose meg i bryllup. :)

Anonymous poster hash: a5209...a26

• Liker 1
Gjest hockeyfrue
Skrevet

Huff da, jeg synes den kjolen var lite pen. Forstår ikke hvorfor så mange bestiller fra Nelly, 99% av det skriker polyester og billig...

AnonymBruker
Skrevet

Huff da, jeg synes den kjolen var lite pen. Forstår ikke hvorfor så mange bestiller fra Nelly, 99% av det skriker polyester og billig...

Prøv å se hvor mange fine lilla festkjoler du finner på andre Norske nettbutikker! Polyester er polyester. Det gjør ikke en kjole mer fancy om polyesteret er kjøpt på Miinto.

Jeg bestiller så og si aldri klær på nelly, fordi jeg er for gammel for mange av stilene.

Skrevet

Personlig synes jeg den var ganske stusselig. Fargen er forsåvidt ok, litt blass men fin på litt gyllen hud. Snittet er heller ikke dumt, men snøringen bak... Grusom!! Synes det så litt rart ut med et "belte" midt over blonden og. Ikke helt min kjole i grunn, men siden dere liker den så spiller jo ikke det noen rolle!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig så synes jeg at den er grusom :/ beklager. Den ser veldig billig og made-in-Taiwan ut. På grensen av tacky. Ser ut som noe man velger til skoleballet i tiendeklasse, ikke et bryllup.

Men så lenge begge er fornøyde så spiller det ingen rolle hva vi på KG mener...

Anonymous poster hash: 75539...b53

• Liker 2
Gjest hockeyfrue
Skrevet

Prøv å se hvor mange fine lilla festkjoler du finner på andre Norske nettbutikker! Polyester er polyester. Det gjør ikke en kjole mer fancy om polyesteret er kjøpt på Miinto.

Jeg bestiller så og si aldri klær på nelly, fordi jeg er for gammel for mange av stilene.

Nå synes jeg Miinto er litt i samme klasse som Nelly da, og det kunne heller aldri ha falt meg inn å kjøpe kjole (eller andre slags klær) i polyester. Men så lenge du er fornøyd, så er jo alt greit :)
Skrevet

Jeg synes ts sin kjole var finere og mer interessant enn de to andre som ble lagt ut her. Hver sin smak!

AnonymBruker
Skrevet

Haha, bør ikke spørre om hjelp på KG nei.. Syntes den var kjempe fin jeg! :)

Anonymous poster hash: 56954...fb0

Hjelp? Hun sier de allerede er bestilt ca en halvtime etter tema ble startet. Denne tråden kan ikke være ment som en hjelpetråd.

Vel, den får duge. Nå er det for sent å bytte, den sitter fint på og fargen er riktig.

Anonymous poster hash: 31219...127

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp? Hun sier de allerede er bestilt ca en halvtime etter tema ble startet. Denne tråden kan ikke være ment som en hjelpetråd.

Anonymous poster hash: 31219...127

Vi har fått de og prøvd de. Bare syns det var moro å vite hva noen andre syns.

Skrevet

Var da voldsomt så ille flere her mente denne kjolen var!

Det er ikke akkurat en kjole jeg hadde valgt selv, men jeg synes den er helt ok til å være kjole i et bryllup (som skal følge en temafarge også). Tekkelig og pen nok.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal være to forlovere i like kjoler, bryllupet er i juni, temaet er i lilla. Vi har bestilt og fått denne og er fornøyde. Hva syns dere? :)

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-eve-1103/bandeau-lace-up-dress-300886-42/

Synes den var veldig fin jeg! Passer godt som forloverkjole :)

Anonymous poster hash: 1d400...32e

Skrevet

Hvorfor måtte kjoler være lilla eller syrinfarget? Forøvrig en fin kjole.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor måtte kjoler være lilla eller syrinfarget? Forøvrig en fin kjole.

Fordi hun har lilla som temafarge i bryllupet, blomster osv. Og når vi fant ut at vi skulle ha like kjoler så var det finest med temafargen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...