AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Advarsel: Dette blir langt!! Har rotet det skikkelig til for meg selv. For et år siden ble jeg kontaktet av en fyr jeg hadde hatt kontakt med året før. Han sa han hadde fått følelser for meg, men på grunn av avstand så han et forhold som umulig, men han fant ut at han måtte ta kontakt for å finne ut mer hva disse følelsene var. Nå har vi hatt denne kontakten i over et år. Vi har møttes en del ganger, og kjemien er utrolig på alle måter. Sexen er bare helt vanvittig, og han er i tillegg veldig snill og god, og ikke minst behagelig å ha rundt seg. Det store problemet er at han på det året vi ikke hadde kontakt giftet seg og fikk et barn. Dette fant jeg ut for noen uker siden. Så nå sitter jeg her da og lurer på hva han ville med meg og hvorfor han tok kontakt. Selv sier han at han ikke har følelser og ikke tenner på kona si. Han var frustrert og tok det som dukket opp. Han trodde ikke at det var mulig å finne kjærligheten og få følelser for noen andre etter at eksen hans stakk. Han sier videre til meg at han er forelska og vil ha meg, men at en del ting gjør at han må bruke tid på å avslutte ekteskapet. Han vil at hun skal være den som tar initiativet og drar selv, noe jeg ikke har spesielt stor tro på. Hun er kristen og gjør hva som helst for å unngå skilsmisse. Jeg har store kvaler med dette opplegget, og vet jeg bør avslutte det, men det er så fryktelig vanskelig. Jeg har fått sterke følelser for ham. Hva gjør jeg??? Anonymous poster hash: 7c1d9...fc5
Polly Ester Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Du avslutter det. Selv om det er vanskelig. Han vil ha i pose og sekk. Og du vil ikke ha en som er utro, som ikke kan bli bare din. Og skulle han gå fra kona så vet du hva han er i stand til når han går lei av deg.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 De fleste menn sier de ikke har følelser for kona når de holder på med ei anna dame. Det er sjelden de forlater kona da de ønsker å ha i pose og sekk. Han sier det du vil høre, våkne opp! Vil du ha en mann som er utro mot dama si? Skaff deg ryggrad og selvrespekt! Noe han åpenbart IKKE har. Anonymous poster hash: fef7d...dad 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Tusen takk for svar. Fornuften min sier meg det dere skriver, men så er det andre ting som gjør det så vanvittig vanskelig. Anonymous poster hash: 7c1d9...fc5
Nettinettet Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 De fleste menn sier de ikke har følelser for kona når de holder på med ei anna dame. Det er sjelden de forlater kona da de ønsker å ha i pose og sekk. Han sier det du vil høre, våkne opp! Vil du ha en mann som er utro mot dama si? Skaff deg ryggrad og selvrespekt! Noe han åpenbart IKKE har. Anonymous poster hash: fef7d...dad Dette! Tusen takk for svar. Fornuften min sier meg det dere skriver, men så er det andre ting som gjør det så vanvittig vanskelig. Anonymous poster hash: 7c1d9...fc5 Vel de andre tingene er illusjoner, håp og drømmer! Han har utnyttet deg for sex og bekreftelse i ett år. Hva sitter du igjen med? 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Stikk finger i jorda ts. Han har giftet seg og fått barn, men prøver seg fortsatt hos deg for sex. Ser du ikke hva denne mannen egenlig er? Enig med Nettinettet , dette er en illusjon. Anonymous poster hash: fef7d...dad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå