Gå til innhold

Ute av et dårlig forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har akkurat gjort det slutt etter en stund i forhold. han og forholdet var ikke slik jeg håpet på i begynnelsen og det var mye krangling, uenigheter og fæle ting han sa mot slutten. forholdet var ikke sunt i det heletatt, men vi hadde gode stunder. nå gjør det ganske vondt, men jeg prøver å tenke på at det for mitt eget beste.

er det noen som er eller har vært i samme situasjon og har noen fine ord å komme med? akkurat nå føles til håpløst og jeg føler jeg dårlig. lurer på om jeg har tatt det riktige valget osv.

noen? :lete:

Anonymous poster hash: 65fb1...97f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Var igjennom det samme for snart 3 måneder siden. Og jeg kan love deg at jeg nå har det bedre enn på lenge! Storkoser meg og nyter livet. Ingen dust som drar ned humøret mitt eller fucker med livet mitt. Ja, vi hadde gode stunder. Men det var så mye dritt på slutten at jeg nå er glad for at det ble slutt.

Det gjorde vondt i begynnelsen, men så gikk det over fordi jeg innså at jeg hadde det bedre uten han :) Du kommer til å føle deg bedre snart du også! :hug:

Skrevet

Hadde du det bra?

Nei? Da har du gjort rett.

Skrevet

Enkelt. Tenk på de dårlige stundene. Du burde være lettet.

Det er bedre å være alene, enn i et dårlig forhold!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

tusen takk dere :) jeg har vært gjennom vonde breakups før, men de andre forholdene var bedre. nå som jeg er ute av et dårlig et så burde det vel være lettere enn de andre gangene.. det bare føles så håpløst nå. Jeg gleder meg til jeg kan føle meg fri og glad igjen :)

eg kjenner veldig at jeg er litt ensom for tiden, nå som jeg står uten kjæreste så kjeder jeg meg veldig men har ikke så lyst til/kan ikke gå ut og møte mennesker fordi jeg er introvert og har sosial angst.. jeg kjeder meg også vanvittig og har ikke lyst til å gjøre ting som før gjorde meg glad. håper på lysere tider snart :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke nødvendigvis så enkelt. Følelser kan ikke styres og selv om han har oppført seg som en kødd så er ho nok likevel glad i personen.

Anonymous poster hash: 3907f...0b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tusen takk dere :) jeg har vært gjennom vonde breakups før, men de andre forholdene var bedre. nå som jeg er ute av et dårlig et så burde det vel være lettere enn de andre gangene.. det bare føles så håpløst nå. Jeg gleder meg til jeg kan føle meg fri og glad igjen :) eg kjenner veldig at jeg er litt ensom for tiden, nå som jeg står uten kjæreste så kjeder jeg meg veldig men har ikke så lyst til/kan ikke gå ut og møte mennesker fordi jeg er introvert og har sosial angst.. jeg kjeder meg også vanvittig og har ikke lyst til å gjøre ting som før gjorde meg glad. håper på lysere tider snart :klo:Anonymous poster hash: 65fb1...97f

Jobber du? Skole?

Skrevet

jeg har akkurat gjort det slutt etter en stund i forhold. han og forholdet var ikke slik jeg håpet på i begynnelsen og det var mye krangling, uenigheter og fæle ting han sa mot slutten. forholdet var ikke sunt i det heletatt, men vi hadde gode stunder. nå gjør det ganske vondt, men jeg prøver å tenke på at det for mitt eget beste. er det noen som er eller har vært i samme situasjon og har noen fine ord å komme med? akkurat nå føles til håpløst og jeg føler jeg dårlig. lurer på om jeg har tatt det riktige valget osv. noen? :lete:Anonymous poster hash: 65fb1...97f

Vel, jeg gjorde det slutt med min ex for et år siden nå, av samme grunner som deg. Det var en tid jeg var sjalu på henne da jeg fant ut hun dreiv på med nye gutter, fordi jeg hadde fremdeles en del følelser for henne.

Men angret har jeg aldri gjort, vi kranglet nesten daglig, hun oppførte seg skikkelig kjipt mot meg og kontrollerte meg voldsomt uten helt å fatte det selv.

Idag har jeg funnet meg ei helt utrolig bra jente som jeg kommuniserer godt med. Det gjør at vi ikke krangler, men diskuterer. Det er så utrolig mye mer behagelig nå, og jeg har lært av mitt forrige forhold hva jeg ser etter. Hvis du vet med deg selv at dette er det riktige, så vil den dårlige følelsen forsvinne ganske fort :) mitt stalltips er selvfølgelig å kutte kontakt, da det var det som tulla det til for meg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jobber du? Skole?

begge deler

Vel, jeg gjorde det slutt med min ex for et år siden nå, av samme grunner som deg. Det var en tid jeg var sjalu på henne da jeg fant ut hun dreiv på med nye gutter, fordi jeg hadde fremdeles en del følelser for henne.

Men angret har jeg aldri gjort, vi kranglet nesten daglig, hun oppførte seg skikkelig kjipt mot meg og kontrollerte meg voldsomt uten helt å fatte det selv.

Idag har jeg funnet meg ei helt utrolig bra jente som jeg kommuniserer godt med. Det gjør at vi ikke krangler, men diskuterer. Det er så utrolig mye mer behagelig nå, og jeg har lært av mitt forrige forhold hva jeg ser etter. Hvis du vet med deg selv at dette er det riktige, så vil den dårlige følelsen forsvinne ganske fort :) mitt stalltips er selvfølgelig å kutte kontakt, da det var det som tulla det til for meg selv.

Tusen takk :) ja, jeg kjenner jeg er bekymra for hvem han prater med og om han holder på med noen allerede. det er kjip følelse siden jeg fremdeles har følelser for han pga. forholdets lengde og de gode stundene vi hadde. så godt å høre at du fant ei du kommuniserer bedre med. jeg håper på det samme, men nå merker jeg at jeg er lei av forhold. håper jeg finner en som kan endre meningen min der :) jeg er ganske sikker på at det var det riktige. følelsene mine svinger ofte fra "åh, jeg er fri" til "var det her lurt da? vi hadde det jo bra av og til".. veldig forvirrende.. jeg skal nok prøve å kutte kontakten etterhvert

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke nødvendigvis så enkelt. Følelser kan ikke styres og selv om han har oppført seg som en kødd så er ho nok likevel glad i personen.

Hos meg hadde min kjærlighetssorg vært lettere å håndtere om vi hadde kranglet masse og jeg hadde hatt noe å klage på. Bortsett fra at han dumpet meg, da.

Når savnet kom, kunne jeg ikke istedet tenke på en episode der han var dum mot meg.

Anonymous poster hash: bfa27...62c

Skrevet

Enig med dette.

Savnet er jo ikke til han, men til han du håpet han kunne bli!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med dette.

Savnet er jo ikke til han, men til han du håpet han kunne bli!

dette er sant. jeg må bare huske å tenke på det. han fremsto som en annen person da vi datet og var vel det stikk motsatte i slutten av forholdet. han har hatt det vanskelig med psyken selv også og kranglene har jo tæret på han også. det var nok det riktige valget, men jeg gleder meg til det ikke gjør vondt lenger..

Skrevet

dette er sant. jeg må bare huske å tenke på det. han fremsto som en annen person da vi datet og var vel det stikk motsatte i slutten av forholdet. han har hatt det vanskelig med psyken selv også og kranglene har jo tæret på han også. det var nok det riktige valget, men jeg gleder meg til det ikke gjør vondt lenger..

Ja dessverre så er det ofte slik at man ikke ser hvem personen egentlig er før man har blitt veldig godt kjent eller er trygge på hverandre. Derfor er det også veldig ofte slik at man blir værende med noen man egentlig ikke passer sammen med, fordi man opprettholder følelsene for den personen man trudde man var sammen med, ikke den personen viste seg å være.

Håper du kommer deg raskt gjennom det vonde og videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...