Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, lurte på om det er ok å ikke bruke bh når du har ca en b eller c cup?

Jeg synes selv at jeg ser så "spiss" og er redd andre kommer til å synes det samme. Men hater å bruke det... Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 5f9b2...420

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes alltid man skal gå med BH, men jeg vet det er folk som er uenige med meg. Jeg tror ikke du får noe entydig svar her.

Anonymous poster hash: 62314...b67
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syntes du skal gå uten BH dersom du er komfortabel med det.
Jeg liker også å gå uten BH, det kan bli ukomfortabelt dersom jeg tenker for mye på hva andre syntes om at jeg går uten bh. (Finn en feil.)

Jeg har kjøpt sånne 'pads' som jeg kan klistre på brystvortene, så de blir nesten usynlige. Det gjør at jeg er mye mer komfortabel med å gå uten bh.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes du skal gå uten BH dersom du er komfortabel med det.

Jeg liker også å gå uten BH, det kan bli ukomfortabelt dersom jeg tenker for mye på hva andre syntes om at jeg går uten bh. (Finn en feil.)

Jeg har kjøpt sånne 'pads' som jeg kan klistre på brystvortene, så de blir nesten usynlige. Det gjør at jeg er mye mer komfortabel med å gå uten bh.

Det hørtes kjempe smart ut! Hvor kjøpte du de?
Skrevet

Gå uten hvis du selv er komfortabel med det. Jeg er en 75D/E og går gjerne uten om det passer seg sånn (de er riktignok litt tunge, så går ikke uten BH så lenge).

AnonymBruker
Skrevet

Som andre sier synes jeg også at du skal bestemme selv om du vil gå med BH eller ikke. Man bruker ikke BH for å skjerme andre mennesker. Det er heller ikke ekkelt eller uhygienisk å la være å bruke BH. Jeg synes også det er helt hinsides at andre legger seg opp i andres BH-bruk.

En A-cup og en liten B-cup tror jeg ikke blir lagt merke til dersom ikke brystvortene synes. Selv bruker jeg 70C (som tilsvarer en håndfull). Dette legges merke til dersom jeg ikke bruker BH. Nå synes jeg imidlertid dette ikke er noe særlig vesentlig da, men det kan jo kanskje være noe å tenke over. Selv om det er flere som ikke legger seg opp i andres BH-bruk er det jo fortsatt en god del som gjør det. En foreleser jeg har bruker aldri BH. Ettersom vi har mange forelesere og det er litt vanskelig å holde styr på navnene sier folk gjerne "hun som ikke går med BH" for å forklare hvem det er snakk om. Hun er en middelaldrene, slank dame som jeg vil anslå har rundt D-cup. Her spiller nok både alderen hennes og cup-størrelsen inn da. :)

Anonymous poster hash: 1c5d2...497
Skrevet

Det er så befriende å gå uten BH. Jeg går alltid uten hjemme, og av og til uten når jeg treffer venner (kommer an på hvilke klær jeg bruker). På jobb bruker jeg sports-BH. ;-)

Puppene min er ikke så veldig store, en b-cup - så skal sjekke ut disse padsene selv, for det enste som jeg føler er sjenerende er brystvortene. :P

AnonymBruker
Skrevet

Hei, lurte på om det er ok å ikke bruke bh når du har ca en b eller c cup?

Jeg synes selv at jeg ser så "spiss" og er redd andre kommer til å synes det samme. Men hater å bruke det... Takk for svar :)Anonymous poster hash: 5f9b2...420

Bhen sin jobb er å støtte brystene. Ønsker du ikke bruke bh når du har så pass store og tunge bryst så er det din sak, men du bør være obs på at brystene og brystvevet vil bli strukket, noe som ikke er mulig å endre på senere, uten å bruke kirurgi.

Anonymous poster hash: 6e3f1...548

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager tenker du at andre bryr seg om hva slags undertøy du bruker?!

Anonymous poster hash: e3f2a...f19

• Liker 1
Skrevet

Du bestemmer selv. Men! Jeg synes i alle fall det er skikkelig pinlig å se andres brystvorter så det kan jo være noe å tenke på.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager tenker du at andre bryr seg om hva slags undertøy du bruker?!

Anonymous poster hash: e3f2a...f19

Fordi mange gjør det.

Anonymous poster hash: 1c5d2...497

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...