Don Anders Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Hei jeg er en mann på 37 år, har vært sammen min samboer i 17 år og har to flotte barn på 7 og 9 år. I fjor sommer kom min samboer til meg og sa hun ikke hadde følser for meg lenger hun elsket meg ikke. Ikke noe mer å snakke om. Hun hadde da vært nedstemt over en lengre periode. Plutselig, elsket hun meg mer en noen gang. Hun koste hun søkte nærhet og andre normale ting. Omtrent som når vi startet forholdet. Så gikk det 3-4 mnd og hun kom ned i den samme stemningen hun hadde vært tidligere. Livet var kjipt, hun var ikke bra nok, manglet mat lyst, konstant sliten og bryst smerter for å nevne noe. Jeg lot dette tusle å gå, tenkte ikke noe videre over dette. men så kom samme beskjeden igjen, hun elsker meg ikke lenger og har ingen følser. Alle minnene hun hadde om meg var kun dårlige, hun klarer ikke å si en positiv ting om meg uten at det blir avsluttet negativt. Jeg tok det opp med henne etter å ha søkt litt på nett om samme tilfeller. Jeg forsøkte å si jeg tror du er deprimert. Hun svarte med tror du jeg er lobotomert, dette er da mine avgjørelser. HUn tok en test, en sån lege test om man er deprimert... gjett hva hun var vist moderat deprimert... men av like vel vil hun ikke se objektivt på dette, hun er ikke deprimert. Det skal sies at dette har pågått i flere perioder i vårt liv, men ikke så ille som nå. Nå tok jeg valget og flyttet ut, hun sytes det bare var deilig, stillheten. Det skal sies på tre uker har hun kun hat barna 1 dag. Er det noen som kjenner seg igjen? Er det jeg som er desperat, eller kan det være noe i det jeg sier? Takk til alle Dere som leser og eventuelt gir meg noen råd. Jeg vil gjerne legge til at min samboer har skifte mye p-piller igjennom tidene. og i fjor sommer når hun var storm forelsket hadde hun sluttet på p.pillen igjen. Og hun startet opp igjen etter 3-4 mnd. For da trengte hun dem igjen...
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Har du flyttet ut uten å ha vært i kontakt med familievernkontor? Mitt råd er at hun kutter ut prevensjon med hormoner(og bytter til eks kobberspiral) og at dere begge må skjerpe dere kraftig. Du kan ikke flytte ut sånn uten videre, og hun kan ikke nekte å ta imot behandling. Hun må bytte prevensjon, gå til fastlege som tar dere på alvor. Dette hørtes ekstremt svingende ut, og tyder ikke på en frisk person. Om hun er deprimert skal hun ha behandling, og det kan høres ut som hun trenger medisinsk behandling om svingningene er så store og får konsekvenser for samlivet på den måten. Jeg synes ikke dere har opptrådt som særlig ansvarsfulle ovenfor barna her, dette er liksom helt feil ende å begynne i.Anonymous poster hash: 5e264...433
Don Anders Skrevet 29. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2015 Har du flyttet ut uten å ha vært i kontakt med familievernkontor? Mitt råd er at hun kutter ut prevensjon med hormoner(og bytter til eks kobberspiral) og at dere begge må skjerpe dere kraftig. Du kan ikke flytte ut sånn uten videre, og hun kan ikke nekte å ta imot behandling. Hun må bytte prevensjon, gå til fastlege som tar dere på alvor. Dette hørtes ekstremt svingende ut, og tyder ikke på en frisk person. Om hun er deprimert skal hun ha behandling, og det kan høres ut som hun trenger medisinsk behandling om svingningene er så store og får konsekvenser for samlivet på den måten. Jeg synes ikke dere har opptrådt som særlig ansvarsfulle ovenfor barna her, dette er liksom helt feil ende å begynne i.Anonymous poster hash: 5e264...433 Jeg kunne ikke vært mer enig med deg.... Men jeg er den personen som ikke klarer og holde kjeft, så om jeg hadde blitt der hadde jeg gjort alt verre. Hun tror hun ikke er deprimert. Jeg har lest meg gal i forumer osv for å prøve å vise henne. at jeg ikke prater svada-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå