Gå til innhold

Hvorfor skjer det så mye dritt hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver forbaskede gang jeg er alene hjemme skjer det noe dritt. Som i går, da jeg tråkket på et glasskår (som kom fra HVOR??). Begynte å blø under foten osv. Og idag så ramla persienna ned fra vinduet uten grunn.. Jeg skjønner ikke åssen jeg setter'n opp, så hang opp et fleeceteppe foran vinduet liksom...

Andre ganger har oppvaskmaskinen velta, jeg har knust glass og tallerkner.. Eller sølt kokende vann utover hendene. Eller så finner jeg en gigantisk, dritskummel edderkopp idét jeg skal rydde noe. Forrige dagen kom det inn en diger veps som hldt på å lande i nakken min (jeg er allergisk). Alltid noe tull som skjer, skjer aldri hvis jeg ikke er alene.

Flere som opplever det sånn? Er jeg uvøren eller har jeg uflaks??

Anonymous poster hash: f3481...a59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kognitiv bias.

Anonymous poster hash: 359d1...35b
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det hos meg og! Det er ikke fordi jeg har uflaks, men fordi jeg er utrolig klebbete.

Også mister jeg ting ut av hendene, liksom bare mister grepet på ting. Må kjøpe pc og telefoner hele tiden fordi jeg greier å knuse det så ofte.

Også går jeg å gruer for å vaske under seng/sofa ol fordi jeg er så redd for edderkopper, så når jeg først vasker under der så er det selvsagt en der. I fjor hadde jeg seriøst 3 sånne husedderkopper som er sånn 7-8 cm i diameter. Det har jeg ikke hatt før så kreperte nesten av skrekk. Heldigvis er de så trege at man kan hente støvsugeren å ta knekken på de.

Anonymous poster hash: 2fc4f...198
Skrevet (endret)

Jeg tror jeg har en personlighet og væremåte som gjør at jeg har kronisk "uflaks" (altså, det er nok selvforskyldt, men det opppleves urettferdig). Heldigvis (dessverre) er dette bare sosialt

Så det er vel kanskje ikke du som har uflaks, du er bare veldig klønete, og har med tiden blitt velidg oppmerksom på dette, og derfor opplever det som urettferdig

Endret av Nuttery
Skrevet

Haha, jeg tror du har dårlig karma, TS :P

Det eller at du har et spøkelse som er skikkelig dick head.

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekka synet? Jeg mangler samsyn, noe som gjør at jeg bare kan glemme ting som sykling, skigåing, ballsport, 3D-filmer, løping i trapper, osv. Er konstant full av blåmerker og fremstår veldig klosset :P Vi kan bare ha billige IKEA-glass, og må nærmest polstre alle hjørner :P

Anonymous poster hash: 7ed84...7eb

Skrevet

Altså, hvis du klarer å velte oppvaskmaskinen uten å skjønne hvorfor er det garantert på tide med et legebesøk.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er litt husredd og liker ikke å være alene. Og når jeg er alene har jeg lettere tunnelsyn, spesielt vedr. problemer og hindringer. Ting vokser seg større enn de er.

Min løsning kom med smarttelefon. Noe ødelagt? Bilde, send til pappa/søster/mann/venninne. Hvordan fikser jeg dette?

Jeg spør ofte om ting jeg vet og ofte deler jeg bilder på snap og lignende bare for å dele et sukk eller en liten byrde.

Når det er flere i hus skjer det også ting og ting må gjøred og ordnes, men det er lettere å tenke...smart, rett og slett, med flere i hus.

Kan det være noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...