Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ser det endelig ut til at jeg også blir ferdig med hovedfaget mitt.

Problemet er at jeg aner ikke hva man har på seg på hovedfagseksamen. Er det vanlig å kle seg pent? Føler liksom ikke at olabukse og en kjip genser passer seg. Drakt blir igjen kanskje for fint.

Noen som har noen tips?

Visste ikke om dette innlegget passet her eller på 'karriere og utdanning', men prøver her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med vel (nesten) overstått!

Man skal være litt pyntet, men ikke stivpyntet!...Du kommer ikke til denne eksamen i joggebukse, liksom!

Hva med en dressbukse og en eller annen topp du liker? Det er jo viktig at du føler du kler deg i din stil også, du skal tross alt opp til en stor eksamen, så du må jo føle deg vel!

Gjest Anonymous
Skrevet

Grattis med snart ferdig!

Forhåpentligvis kommer jeg snart i samme situasjon, og jeg ser for meg at jeg ville ha kledt meg nesten som ved et jobbintervju, men ikke altfor formelt.

Skrevet

Meg som skrev innlegget over, ja...

Skrevet

Hadde knelangt skjørt, topp og jakke over. Min tanke var at klærne skulle være litt fine til eksamen, og allikevel passe til feiringen etterpå. :wink: Gratulerer! Det er ubeskrivelig behagelig å ikke tenke på oppgaven lenger...

Skrevet

Ett lett skjørt med en behagleg topp som en føler seg avslappet i. Eller en figurvennleg kjole, det er min favoritt.

Viktigest er at man føler seg vel, viss ikke går det ikke så bra.

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg hadde tatt et skjørt og en pologenser, passe greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...