Gå til innhold

Tur/sportsklær tips.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en mye syk kropp, men endelig er jeg såpass frisk at jeg kan gå tur :) Har funnet en tursti som er passe lang, men jeg har gått tilsvarende turer i "betong jungelen" og merker at straks jeg blir litt svett så fryser jeg. Og det har nok sammenheng med at det lille jeg har av sportsklær er av polyester... Vil det hjelpe med ullundertøy under polyester i det hele tatt?:/ Har så lyst til å ta meg en tur i helga men har ikke råd til å kjøpe meg en masse sportsklær på en gang.

Anonymous poster hash: 0bffa...377

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her!

Unngår det ved å bruke ull innerst.

Anonymous poster hash: 5132a...a25

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ull er best å bruke under, i kaldt og/eller klamt vær.

Har en venninne som ikke liker ull så hun bruker tynn tight t-skjorte under treningstøyet.

Anonymous poster hash: 9d3c3...dd7
AnonymBruker
Skrevet

Hvis treningstøyet overhodet ikke puster er nok ull en veldig god idé.ellers får du mye billig og bra treningstøy,Nike har bukser til 300, og Kari traa topper til 148. Alt må ikke være 2xu-tights.

Anonymous poster hash: c9ff6...b34

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips :) Har handlet meg ullundertøy og var så heldig at jeg fant på tilbud :) så blir det vel andre turklær etter hvert :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips :) Har handlet meg ullundertøy og var så heldig at jeg fant på tilbud :) så blir det vel andre turklær etter hvert :)

Stormberg har også bra turklær til en veldig billig penge. Mye tilbud der. Men god tur med ull-det kommer alltid godt med selv om du etterhvert handler mer nytt. Vi bor jo i et kaldt land...

Anonymous poster hash: c9ff6...b34

Skrevet

Etter år i fysisk krevende jobb der man til stadighet ble svett, kan jeg fortelle at syntetisk superundertøy ikke bidro til annet enn at jeg ble kald og klam når jeg ikke var i aktivitet.

På varmere dager kan sikkert teknisk tøy være ok, men ull er best, siden det varmer selv om det er vått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...