AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Hei. Hvor skal man begynne si. Jeg mistet mensen i 2012, var hos lege og gyn for å finne ut av hva det kunne være og om noe kunne vært galt. Etter mye om og men og venting osv. Mistenker gyn jeg går til at jeg kan ha pcos, pga uteblitt mens, kviser og cyster i livmoren?.. Hvertfall, ifjor høst 2014 fikk jeg noen hormonpiller som skulle hjelpe med at mens kom tilbake, jeg hadde mens to ganger da i november og desember, etter det uteble mens igjen. Jeg fikk plutselig vondt i puppene en gang i mars og ca to uker etter kom mensen 6 april. Av seg selv:). Jeg har jo da ingen spesifik syklus og følge da mensen har vært uteblitt og er uregelmessig. Igår når jeg gikk på do kom det litt blod på papir, og litt lysere senere samme dag. Idag tidlig kom det ganske mørk utflod som man får de siste dagene i mensen. Eneste jeg tenker på da er; Hva det kan være, om det er mensen som kommer, så har jeg jo ingen symptomer på det og jeg har hørt og lest at man kan ha festeblødning, teit og spørre men er det/kan det være det? Jeg har time hos gyn i slutten av Mai. Så vet ikke om jeg skal vente litt og se om mensen kommer eller om jeg skal ta turen i butikken og kjøpe en test!? Jeg har samboerAnonymous poster hash: fac23...e12
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Festeblødning som i gravid altså. Skriver fra mobil så det gikk litt kjaptAnonymous poster hash: fac23...e12
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Det er nok veldig vanskelig å si, men det er vanlig å ha blødning i 1 trimester. Men ta å kjøp en test og finn det ut, ingen her inne kan gi deg riktig svar hehe Anonymous poster hash: 4274a...50b
Gjest Wei Wei Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Ja, du har en samboer, men er dere aktive prøvere? Prøver dere å bli gravid? Jeg vil prøve å gjette at det er mensen som er på vei. Det er jo nå den skal komme ca., hvis den siste startet 6. april. I alle fall, ikke kjøp en test med en gang, men vent 3 dager for å være sikker at det ikke er mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå