Ringblomst76 Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Hei folkens, Når man har inngått avtale om leie av bolig, hvor tidlig kan man si opp, og hvor lang er vanligste oppsigelsestid? Jeg vet at noen praktiserer "karantene" på f.eks. tre måneder, slik at man ikke kan si opp i løpet av de tre første månedene, men hva er vanligst? Samboeren og jeg er på jakt etter noe kortvarig å bo i, men det er såpass lite av det på markedet (i hvert fall når man har katt), at vi kommer til å bli nødt til å "late som" om vi skal bo der lenge
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Hvor vil dere bo? Vi har bolig vi ønsker å leie ut i 1 mnd eller noe i Oslo...Anonymous poster hash: b4a28...c6a
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Legg inn annonse på finn om kortidsleie.Anonymous poster hash: a85fa...4a4 1
Ringblomst76 Skrevet 29. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2015 Takk for tips. Det er Trondheim det er snakk om. Vi er ikke formelt sett på jakt ennå, vi bare sjekker mulighetene våre
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Nå som turistsesongen er i gang ville jeg ikke drøyd med å finne et sted som passer for tidspunktet dere vil bo. Mange leier ut til turister om sommeren og det kan bli vanskelig å finne noe dersom dere sitter på gjerdet. Antar dere har et annet sted å flytte til senere?Anonymous poster hash: a85fa...4a4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Hei folkens, Når man har inngått avtale om leie av bolig, hvor tidlig kan man si opp, og hvor lang er vanligste oppsigelsestid? Jeg vet at noen praktiserer "karantene" på f.eks. tre måneder, slik at man ikke kan si opp i løpet av de tre første månedene, men hva er vanligst? Samboeren og jeg er på jakt etter noe kortvarig å bo i, men det er såpass lite av det på markedet (i hvert fall når man har katt), at vi kommer til å bli nødt til å "late som" om vi skal bo der lenge Når som helst. Tre måneder er oppsigelsestid. Karantenetid er ulovlig. Anonymous poster hash: 56b9e...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå