AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Noen her som i utgangspunktet tenkte to barn, men fikk lyst på nr tre etterhvert og hoppet i det? Og noen som ønsket det, men ikke gjorde det? Fordeler og ulemper med 2 og 3 barn?Anonymous poster hash: 7ca57...a01
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Planen vår var to men vi endte opp med fire 😜 Fikk først to med to og ethalvt års mellomrom, slik vi hadde planlagt. Nummer tre kom veldig fort etter nummer to og var ikke planlagt. Da var vi fast bestemt på å ikke få flere, men så ble jeg gravid igjen. Fjerde gangen mistet jeg barnet under svangerskap. Hadde gått såpass lenge at jeg var blitt fortrolig med tanken på fire barn. Så en stund etter prøvde vi igjen og fikk nummer fire. Følte nok at den største overgangen var fra å ha ett til å ha to barn. Nummer tre og fire sklei liksom bare naturlig inn i "flokken" hehe.Anonymous poster hash: 118e0...19f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Jeg ville egentlig bare ha to. Vi strever lenge med å få nr.1, og var veldig fornøyde da det faktisk ble to. Så begynte mannen min å snakke om nr.3. Jeg klarte ikke helt å bestemme meg, og før jeg hadde tatt stilling til det, ble jeg plutselig gravid, og nå venter vi altså nr.3. Må innrømme at jeg har vært veldig ambivalent til det, men merker at jeg gradvis blir fortrolig med tanken. Jeg er ikke så langt på vei, og om jeg skulle miste, er jeg usikker på om vi prøver på nytt....På en måte er vi vel etterhvert ganske innstilt på tre. På den annen side har jeg vært ganske kvalm og sliten hittil i svngerskapet, og gruer meg også veldig til fødselen... Men sannsynligvis går det jo bra (har vært på UL i uke 9, og alt så fint ut da iallefall), så da blir det tre på oss.Anonymous poster hash: f6808...557
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå