Gjest forvirret Skrevet 25. august 2004 #1 Skrevet 25. august 2004 Jeg var på skolen idag og mottok lånet mitt, dvs jeg mottok det brevet med utbetalingsslipp. Hva gjør jeg så med utbetalingsslippen? Sender jeg den til banken min slik pengene kommer på konto? (Jeg har ikke konto i en bank her) Eller får lånekassen beskjed om at jeg har hentet brevet, og så kommer pengene automatisk? forvirret
Arwen Skrevet 25. august 2004 #2 Skrevet 25. august 2004 Du går til postkontoret, tror du kan ta det ut der uten at du har konto der.
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #3 Skrevet 25. august 2004 Du går til postkontoret, tror du kan ta det ut der uten at du har konto der. Ok...men hvordan gjør jeg det for å få pengene direkte inn på konto? Vil ikke ha 16 000kr i cash,...
Chiquita Skrevet 25. august 2004 #4 Skrevet 25. august 2004 Du setter inn pengen på kontoen din, vel (når du er på posten, eller i en eller annen bank) Koster noen kroner i gebyrer siden du ikke skal sette de inn i en konto du har på posten/i banken, men spiller det noen rolle da??? (Bedre enn å ha 16000,- i lommeboka)
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #5 Skrevet 25. august 2004 Koster noen kroner i gebyrer siden du ikke skal sette de inn i en konto du har på posten/i banken, men spiller det noen rolle da??? Nei, det spiller ingen rolle. (Grunnen til at jeg spurte er fordi sist gang jeg skulle sette inn penger fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk bruke banken her. Etter litt om og men, satt hun inn pengene men sa klart ifra at det var et engangstilfelle, da de ikke samarbeidet med min bank.) Jeg stikker innom posten jeg da, imorgen.
Chiquita Skrevet 25. august 2004 #6 Skrevet 25. august 2004 (Grunnen til at jeg spurte er fordi sist gang jeg skulle sette inn penger fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk bruke banken her. Etter litt om og men, satt hun inn pengene men sa klart ifra at det var et engangstilfelle, da de ikke samarbeidet med min bank.) :o Ikke samarbeider med din bank???!!!! Du får da "satt" inn penger på hvilken som helst konto fra hvilken som helst bank. Om de ikke er villige, så lager du bare en "regning" til deg seg (på en vanlig giro), og så betaler du denne i banken. Ikke noe problem.... *makan til bank* Hvilken bank er det du har da?
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #7 Skrevet 25. august 2004 Hvilken bank er det du har da? Jeg har en "bygdebank". (Og i følge dem skulle jeg fint kunne bruke denne banken jeg gikk til, pga at de var innenfor samme "kjede", men neida... ) Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå