AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Vi skal bort en natt om ikke så lenge. Er det uansvarlig å la katten være hjemme uten tilsyn i 24 timer? Har to kattedoer, flere mat og vannskåler osv. Ho er en del ute, men vi må jo holde ho inne da isåfall (har ikke kattedør enda) Anonymous poster hash: 4a130...319
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 helt greit så lenge den har kasse og mat/vann Anonymous poster hash: 5fea9...36b 2
Serafina. Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Det går helt fint for pus å være hjemme alene et døgn så lenge den har alt den trenger.
BeautyBox Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 En katt kan også klare seg en helg alene, hvis den har tilgang til mat og vann, og do. Noen katter kan bli veldig engstelige og ensomme, særlig yngre katter, men det er ikke sånn at det ikke går bra.
SivKre Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 En natt er helt greit. Hvis du vil reise i 3-4 netter, det er bedre å kjøpe automatisk mater 1
Gjest Daenerys Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Et døgn er smertegrensen syns jeg, så lenge det ikke er mer går det fint Bare sørg for at det er nok av mat, vann og sand i kassa. Hvis vi er borte en helg har vi noen som kommer innom etter 24 timer eller under og koser med katten, gir mer mat og sjekket at alt er greit.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Blir maks 24 timer, antagelig litt mindre. Tror nesten det er verst for meg, hater å la ho være hjemme alene over lengre tid, spesielt når ho ikke får gått ut. Savner ho så fælt også! Anonymous poster hash: 4a130...319
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 Det går helt fint. Jeg har vært borte en helg og mer fra kattene, men da var det noen innom og matet osv.Anonymous poster hash: 0fbdb...6ac
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #9 Skrevet 29. april 2015 Hvis hun er vant til å få være ute, og nå ikke får kommet seg ut på et døgn, så kan dere risikere å komme hjem til en skikkelig stresset katt og gjerne rasert hus i tillegg... Det er helt greit å reise fra katten et døgn om den har tilgang til vann, mat og kattedo, men synes den bør ha mulighet til å kunne gå ut også. Anonymous poster hash: aed8b...19a 1
tussi84 Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Går helt fint. Jeg har selv vært borte fra kattene opptil en helg og en gang 3 dager. Gikk fint det. Sørger for at de har masse vann og mat før jeg reiser og gir de masse kos både før og etter jeg drar.
niania Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 Kommer veldig an på katten - hadde en som ble helt desperat bare jeg gikk på do med lukket dør. Og en annen som bare dro avgårde i 14 dager, var hjemme en ukes tid, og så dro avgårde igjen. Katter er generelt selvstendige dyr som er veldig flinke til å passe på seg selv, så hadde ikke bekymret meg over et døgn :-)
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Det går helt fint. Vi pleier å sette inn kasse og fylle på med mye mat hvis vi bilr borte over natta. Hvis vi blir borte lenger, får vi noen til å komme og fylle på med mat og vann og kose litt med katten.
nyher Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Lot pus være alene inne ei hel helg i påsken. Satte frem do, masse mat og vann i ei stor skål. Hun holder seg helst inne uansett, så ei helg gikk fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå