AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Jeg har bestilt festivalpass til Øyafestivalen i Oslo, som varer fra onsdag til lørdag. Nå viser det ser at jeg ikke kan delta på festivalen fredag og lørdag, og lurer på om det er mulig å selge festivalpasset til noen andre, der det kun er gjeldene å gå fredag og lørdag. Lar det seg i det hele tatt gjøre? Litt random spørsmål, men noen som tilfeldigvis vet? Anonymous poster hash: 7b252...6e6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Det lar seg absolutt gjøre. Det er alltid folk som vil ha øyapass. Bruk finn eller facebook. Anonymous poster hash: c4df7...6cc
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Det lar seg absolutt gjøre. Det er alltid folk som vil ha øyapass. Bruk finn eller facebook. Anonymous poster hash: c4df7...6cc Nå skal jeg som sagt bruke deler av passet selv (onsdag og torsdag), men det er altså mulig å selge de to neste dagene, selv om det er festivalpass og ikke dagspass? Hvordan gir jeg fra meg "billetten"? Er det ikke et bånd, og det får man vel ikke to ganger? Eller? Anonymous poster hash: 7b252...6e6
Gjest Sunhands Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Tror dessverre det er litt vanskelig. Er nok bedre å selge festivalpasset og heller kjøpe for to dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå