Gå til innhold

Hobby (fritids)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Dette kan virke rart. Men jeg er veldig glad i å skrive ting i notatbøker og på pc. Men problemet mitt nå er at jeg ikke har noe å skrive. Så hvis noen har forslag hadde det vært veldig fint ;) Liker også sende Mail og sånne ting. Liksom sånn jobb aktig. Veldig vanskelig å forklare. Håper noen skjønner .. ( virker veldig rar nå )

Anonymous poster hash: f0222...025

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke skaffe deg en brevvenn da? Finnes nettsider der du kan finne andre som du kan sende mail eller brev til.

Anonymous poster hash: 39414...ade
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lag en blogg!

Anonymous poster hash: da540...d72
  • Liker 1
Skrevet

Hva slags tekster liker du å skrive (sjanger)? Hva liker du å skrive om?

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Dette kan virke rart. Men jeg er veldig glad i å skrive ting i notatbøker og på pc. Men problemet mitt nå er at jeg ikke har noe å skrive. Så hvis noen har forslag hadde det vært veldig fint ;) Liker også sende Mail og sånne ting. Liksom sånn jobb aktig. Veldig vanskelig å forklare. Håper noen skjønner .. ( virker veldig rar nå )

Anonymous poster hash: f0222...025

Vil du bli sekretæren min? :P Jeg bruker ca 5 mnd på å svare på mail, 3 på å svare FB-melding, og 2-3 uker på å svare på meldinger...så bare nyt at du er som du er ;) Skriv ned planer, ønsker, en bucketliste, dine favoritting..tja, masse å velge i :)

Anonymous poster hash: 91cd7...3e9

AnonymBruker
Skrevet

Skriv ned oppskriftene du bruker, lag budsjett, reiseruter du har lyst til, oversikter over interiør, blomster, bursdagsgavelister...

Anonymous poster hash: d3c87...c66

AnonymBruker
Skrevet

Skriv lister! Og lag en blogg, gjerne innen et emne du liker godt. Skriv en bok. Finn en mailevenn e.l. på nett. Skriiiiv!

Anonymous poster hash: d1a4e...5bd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker at jeg liker listeskrivere. Er dårlig på det selv. Men kunne tenkt meg en som var god til å skrive lister. Litt sjarmerende på et merkelig vis.

Anonymous poster hash: 600b0...ba5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...