AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Hei. Dette kan virke rart. Men jeg er veldig glad i å skrive ting i notatbøker og på pc. Men problemet mitt nå er at jeg ikke har noe å skrive. Så hvis noen har forslag hadde det vært veldig fint Liker også sende Mail og sånne ting. Liksom sånn jobb aktig. Veldig vanskelig å forklare. Håper noen skjønner .. ( virker veldig rar nå )Anonymous poster hash: f0222...025
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Kan du ikke skaffe deg en brevvenn da? Finnes nettsider der du kan finne andre som du kan sende mail eller brev til. Anonymous poster hash: 39414...ade 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Lag en blogg! Anonymous poster hash: da540...d72 1
Grønt blad Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Hva slags tekster liker du å skrive (sjanger)? Hva liker du å skrive om?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Hei. Dette kan virke rart. Men jeg er veldig glad i å skrive ting i notatbøker og på pc. Men problemet mitt nå er at jeg ikke har noe å skrive. Så hvis noen har forslag hadde det vært veldig fint Liker også sende Mail og sånne ting. Liksom sånn jobb aktig. Veldig vanskelig å forklare. Håper noen skjønner .. ( virker veldig rar nå )Anonymous poster hash: f0222...025 Vil du bli sekretæren min? Jeg bruker ca 5 mnd på å svare på mail, 3 på å svare FB-melding, og 2-3 uker på å svare på meldinger...så bare nyt at du er som du er Skriv ned planer, ønsker, en bucketliste, dine favoritting..tja, masse å velge i Anonymous poster hash: 91cd7...3e9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Skriv ned oppskriftene du bruker, lag budsjett, reiseruter du har lyst til, oversikter over interiør, blomster, bursdagsgavelister...Anonymous poster hash: d3c87...c66
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #8 Skrevet 30. april 2015 Skriv lister! Og lag en blogg, gjerne innen et emne du liker godt. Skriv en bok. Finn en mailevenn e.l. på nett. Skriiiiv!Anonymous poster hash: d1a4e...5bd
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #9 Skrevet 30. april 2015 Jeg merker at jeg liker listeskrivere. Er dårlig på det selv. Men kunne tenkt meg en som var god til å skrive lister. Litt sjarmerende på et merkelig vis. Anonymous poster hash: 600b0...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå