Gå til innhold

Hobby (fritids)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Dette kan virke rart. Men jeg er veldig glad i å skrive ting i notatbøker og på pc. Men problemet mitt nå er at jeg ikke har noe å skrive. Så hvis noen har forslag hadde det vært veldig fint ;) Liker også sende Mail og sånne ting. Liksom sånn jobb aktig. Veldig vanskelig å forklare. Håper noen skjønner .. ( virker veldig rar nå )

Anonymous poster hash: f0222...025

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke skaffe deg en brevvenn da? Finnes nettsider der du kan finne andre som du kan sende mail eller brev til.

Anonymous poster hash: 39414...ade
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lag en blogg!

Anonymous poster hash: da540...d72
  • Liker 1
Skrevet

Hva slags tekster liker du å skrive (sjanger)? Hva liker du å skrive om?

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Dette kan virke rart. Men jeg er veldig glad i å skrive ting i notatbøker og på pc. Men problemet mitt nå er at jeg ikke har noe å skrive. Så hvis noen har forslag hadde det vært veldig fint ;) Liker også sende Mail og sånne ting. Liksom sånn jobb aktig. Veldig vanskelig å forklare. Håper noen skjønner .. ( virker veldig rar nå )

Anonymous poster hash: f0222...025

Vil du bli sekretæren min? :P Jeg bruker ca 5 mnd på å svare på mail, 3 på å svare FB-melding, og 2-3 uker på å svare på meldinger...så bare nyt at du er som du er ;) Skriv ned planer, ønsker, en bucketliste, dine favoritting..tja, masse å velge i :)

Anonymous poster hash: 91cd7...3e9

AnonymBruker
Skrevet

Skriv ned oppskriftene du bruker, lag budsjett, reiseruter du har lyst til, oversikter over interiør, blomster, bursdagsgavelister...

Anonymous poster hash: d3c87...c66

AnonymBruker
Skrevet

Skriv lister! Og lag en blogg, gjerne innen et emne du liker godt. Skriv en bok. Finn en mailevenn e.l. på nett. Skriiiiv!

Anonymous poster hash: d1a4e...5bd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker at jeg liker listeskrivere. Er dårlig på det selv. Men kunne tenkt meg en som var god til å skrive lister. Litt sjarmerende på et merkelig vis.

Anonymous poster hash: 600b0...ba5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...