Arwen Skrevet 25. august 2004 #1 Skrevet 25. august 2004 Hvordan går det her? Sansynligvis ikke av stor interesse for så mange, men jeg er nå hvertfall tilbake. Bryllupet er på agendaen igjen etter en liten tenkepause (var litt kalde føtter ute og gikk ) så nå er planen å prøve å gjøre det om ikke altfor lenge, kanskje allerede i midten av januar. Ting blir nok gjort litt annerledes en vi hadde tenkt i utgangspunktet, men noen veldig konkrete planer har vi ikke enda. Håper dere er klar for mange (dumme ) spørsmål fra meg igjen :D
Ingeborg Skrevet 25. august 2004 #2 Skrevet 25. august 2004 Hei! Så koselig å se deg! Og utrolig hyggelig at bryllupet er tilbake på timeplanen. Ble virkelig glad for det. Klem fra Ingeborg (som har giftet seg siden sist)
Arwen Skrevet 25. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2004 Hei! Så koselig å se deg! Og utrolig hyggelig at bryllupet er tilbake på timeplanen. Ble virkelig glad for det. Klem fra Ingeborg (som har giftet seg siden sist) Har vært inne og smugkikket, men har ikke fått lest dagbok og greier sås kal ta en runde en kveld jeg har tid. Får vel uansett benytte anledningen til å si gratulerer!!! Du var en nydelig brud tittet i albumet :D
Arwen Skrevet 25. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2004 Hei Arwen, har savnet deg veldig!!
blåveis Skrevet 25. august 2004 #8 Skrevet 25. august 2004 Sy synd at det ble kluss i de opprinnelige planene. Selv har jeg nettopp "gjennoppstått" etter en lang sommer uten netttilgang og bryllupsplanleggingen er i gang for alvor.. bare 11 uker igjen nå..
Holly Hobbie Skrevet 25. august 2004 #9 Skrevet 25. august 2004 Hei Arwen! Lurte paa hvor du hadde blitt av - koselig at du er tilbake! Haaper foettene holder seg varme og at dere faar et koselig januarbryllup! Blir spennende aa foelge med deg fremover! Stor klem
Måne Skrevet 25. august 2004 #10 Skrevet 25. august 2004 Ja, det var veldig hyggelig å høre fra deg igjen. har lurt veldig på hvor du plutselig ble av....
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2004 #11 Skrevet 25. august 2004 Hei! SÅ PUSSIG - tenkte akkurat på deg for noen minutter siden - var innom bryllupsdagbøkene, og kom til å se et innlegg av deg, og tenkte på deg - lurte på hvordan det gikk med deg og planene! Godt å se deg igjen - og jeg ønsker deg lykke til med planleggingen av januarbryllupet! K
Tari Skrevet 25. august 2004 #12 Skrevet 25. august 2004 Så koselig at du er tilbake! Jeg har lurt flere ganger på hvor du har blitt av. Lykke til med planleggingen!
Gjest MrsL Skrevet 25. august 2004 #13 Skrevet 25. august 2004 Hei Arwen :-) Så hyggelig at du er tilbake igjen :-) Stå på! Hilsen nygift MrsL, ex MissG
Arwen Skrevet 25. august 2004 Forfatter #14 Skrevet 25. august 2004 Så hyggelig med så mange hilsner alt går veldig bra nå, selv om det har vært en veldig tung periode for oss.
¤Tiili¤ Skrevet 25. august 2004 #15 Skrevet 25. august 2004 Hei ¤Arwen¤!! Så artig at det ordnet seg til slutt!! Og kjempekjekt at du er tilbake!! Masse lykke til i den nye planleggingen, jeg kommer til og følge med! Masse koser og klemmer fra ¤Tiili¤!
Lullu Skrevet 25. august 2004 #16 Skrevet 25. august 2004 Velkommen tilbake! Utrolig hyggelig å ha deg her i igjen! Lykke til med videre planlegging :-)
~*Unni*~ Skrevet 25. august 2004 #18 Skrevet 25. august 2004 Velkommen tilbake Bra dere fikk varma føttene littebitt da
Vendelin Skrevet 26. august 2004 #19 Skrevet 26. august 2004 Utrolig koselig å ha deg tilbake her Har savnet å ha deg her inne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå