Gå til innhold

Dere som skriver at dere er single fordi dere er mindre pene, og sammenligner dere med såkalte pene mennesker..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser tråder her hvor menn skriver at de blir bitre og deppa fordi de vet de ikke har sjangse på pene kvinner.. at dere mistolker signalene hennes fordi hun smiler til deg. Er det så enkelt å "få" en mann? Å bare smile?

Og dere andre kvinner, som føler dere mindre bra.. hvilke kvinner sammenligner dere dere med?
HVA er en pen kvinne for deg? Hva avgjør liksom om du er pen? Tror dere pene mennesker ikke har problemer i kjærlighetslivet?
Vel.. kan vel si selv da, at jeg er av de såkalt pene kvinnene, da jeg har hatt mange etter meg, og ikke fått interesse av noen.. men det betyr ikke at jeg ikke sliter med kjærlighetslivet.. jeg skulle ønske jeg kunne falle fortere og mer for noen. Jeg blir nesten aldri forelsket, har såret en del menn, og det er ikke gøy, å se at noen av mine kompiser fremdeles går med håpet.. enda jeg har sagt jeg kun vil være venn, men at jeg er glad i dem som venn.
Jeg har aldri prøvd meg på noen, jeg tør rett og slett ikke.. en gang tør jeg kanskje innrømme det for ham.. men, virker som mange forstår det slik at når man har utseendet, kan man bare velge og vrake. Jeg tenker at menn og kvinner kanskje er mer like enn vi fremstiller det?
F.eks, faller jeg aldri for innbilske playere som tror de kan få alt og alle.. selv om de er kjekke. Jeg liker de som jeg etter hvert kjenner kjemien med, og etter hvert faller for han. Er vel sånn med menn og?

Anonymous poster hash: 6b55d...96e
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har selv aldri slitt med interesse fra andre, har også selv blitt lett interessert i andre. Men du jo ikke sammenligne med dem som kanskje ikke opplever særlig med interesse fra motsatte kjønn, med deg som opplever en del men ikke blir så fort forelsket. Det går jo utover selvbildet når du føler at ingen er interessert i deg. Jeg har tro på at det er noen for alle, men mange har det ikke bra med seg selv og sitt eget speilbilde. Og det er trist. Men hva de mener er ei pen dame eller pen man kan man jo spørre seg om. Det kan være at de også lider av vrangforestillinger om som sitt eget utseende fordi de ikke ser ut som "idealet" sitt. Og tror da også at ingen er interessert i dem. Håper noen svarer på hva en pen mann, eller pen kvinne er selv. Personlig syns jeg det er mange pene på hver sin måte og det som gjør et mennesker ekstra interessant er jo personligheten. Som du sier, en kjekk mann kan jeg fort miste interessen for hvis han tror han er all that og oppfører seg som om han eier verden. Samme gjelder gjerrigknarker. Men ser jo mennesker i alle størrelser og fasonger som går hånd i hånd med en kjæreste/mann. Mange vakre er også single, enten pga av personligheten eller fordi de foretrekker å være single.

Endret av wintergirl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...