Gå til innhold

Nakenbilder på Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd Tinder litt de siste månedene, og lurer på en ting. Et par ganger har jeg opplevd at gutter jeg har matchet med har lagt ut et moment/øyeblikk med bilde av penisen sin. Så lurer jeg på hva slags reaksjoner de får på det? Får de faktisk positive tilbakemeldinger på det? I dag var det to stk som hadde lagt ut. Han ene hadde en vanlig bilde, men så blar jeg videre og ser en fremmed penis.

Jeg synes i alle fall det er ekstremt uattraktivt å plutselig se en penis jeg ikke har bedt om å se. Ja, jeg vet det er Tinder det er snakk om, men allikevel!

Anonymous poster hash: e939a...651
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, enig! Jeg trykker unmatch så fort jeg ser en uvelkommen penis!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn er barnslig opptatte av snoppen sin og man vet jo fort hva slags mann dette er.

Har ennå ikke hørt om noen jenter som blir tent av å se bilde av en penis :P

Anonymous poster hash: 79ac4...ef5

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet (endret)

Med så mye grining over at menn ikke sier hva de virkelig vil, så har vi menn her som tydelig signaliserer og det er også galt?! :fnise:

Nei vær glad for at disse mannfolka sier klart at de kun er ute etter å pule.

Endret av Trollkarlen
AnonymBruker
Skrevet

Med så mye grining over at menn ikke sier hva de virkelig vil, så har vi menn her som tydelig signaliserer og det er også galt?! :fnise:

Vi klager ikke. Vi ler og sletter matchen.

Anonymous poster hash: 79ac4...ef5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg er fullstendig klar over hva de aller fleste (meg inkludert) vil med Tinder, men det betyr ikke at jeg vil se en fremmed penis i hytt og pine. Har jeg ikke spurt etter bilde, så vil jeg faktisk ikke se den.

Anonymous poster hash: e939a...651

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...