AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Jeg har vært på fire dates med ei nå, vi har enda ikke kysset. Jeg har lyst til å kysse henne, men problemet er at vi begge bor i kollektiv. Slik at hjemmedate er liksom ikke helt aktuelt. Det frister veldig lite å gjøre det offentlig. Noen som har noen ideer, tips eller alternativer? Anonymous poster hash: 3a3fa...65e
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Jeg har vært på fire dates med ei nå, vi har enda ikke kysset. Jeg har lyst til å kysse henne, men problemet er at vi begge bor i kollektiv. Slik at hjemmedate er liksom ikke helt aktuelt. Det frister veldig lite å gjøre det offentlig. Noen som har noen ideer, tips eller alternativer? Anonymous poster hash: 3a3fa...65e På vei hjem, ute og går en ettermiddag? Liker dere fjellturer eller slikt så kan dere kysse der? Er det spontant og "in the moment" så er det som regel romantisk, gitt at begge er like gira. Så se hvordan stemningen er. Viss det bare virker helt rett for dere begge å kysse i trappeoppgangen så ikke la det at det regnes som offentlig plass stoppe dere. Anonymous poster hash: 0f8be...6a7
Gjest UngMann1986 Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Hvor kan du kysse henne? På munnen, ville jeg anbefalt.
Jon_Edvard_Longs Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 (endret) Endret 29. april 2015 av Jon_Edvard_Longs 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Jeg har vært på fire dates med ei nå, vi har enda ikke kysset. Jeg har lyst til å kysse henne, men problemet er at vi begge bor i kollektiv. Slik at hjemmedate er liksom ikke helt aktuelt. Det frister veldig lite å gjøre det offentlig. Noen som har noen ideer, tips eller alternativer? Anonymous poster hash: 3a3fa...65e Vis dere er der at dere gjør slikt, så ta henne med pø kino. Se litt på henne under filmen og kyss henne når hun ser tilbake med et interissert blikk. Ellers kan dere ta noen pils ute å gå en tur, for så å stoppe opp et sted, se henne i øyne som om omgivelsene ikke er der, då skjer der av seg selv. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: e0aa1...42e
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Hvor kan du kysse henne? På munnen, ville jeg anbefalt. He saw the low hanging fruit and he grabbed it Anonymous poster hash: ed0b1...fc1
Gjest Honeyblossom Skrevet 30. april 2015 #8 Skrevet 30. april 2015 Inviter henne med på kino! Der er det mørkt og alle er fokusert med å følge med på filmen uansett Det var slik jeg og daten min kyssa første gang. Han begynte forsiktig bare å småhviske ting til meg om filmen som gjorde at jeg måtte lene meg nærmere han for å høre hva han sa også bare vips, der satt vi og klina liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå