Gå til innhold

Jeg har aldri datet noen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du gutt eller jente?

Anonymous poster hash: 17b64...95b
AnonymBruker
Skrevet

Du må bli kjendis først, så kanskje du får en sånn artikkel du også.

Det er jo helt essensiell informasjon man må ha vettu. En kjendis som ikke dater er like under en kjendis som kanskje har fått en nipslip eller en kjendis som er full på dagtid.

Anonymous poster hash: 97178...9dd
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente :P Men synes likevel at det er tåpelig at kjendiser får oppslag som er relativt langt oppe på forsiden av en av Norges største aviser når det eneste de har oppnådd er å være single i 4 år.

Når mediene slår opp det at en kjendis har vært singel i 4 år som en slags sjokknyhet, får det meg til å føle meg ubekvem. Er fullstendig klar over at det er fordi de er kjendiser, og jeg ikke er det, men det får meg like fullt til å føle meg som en slags "freak". De presenterer det som noe høyst uhørt. Men er det egentlig det? Er det jeg som er veldig unormal? Er det feil av meg å stille meg selv disse spørsmålene?

Anonymous poster hash: 1e53a...9b6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente :P Men synes likevel at det er tåpelig at kjendiser får oppslag som er relativt langt oppe på forsiden av en av Norges største aviser når det eneste de har oppnådd er å være single i 4 år.

Når mediene slår opp det at en kjendis har vært singel i 4 år som en slags sjokknyhet, får det meg til å føle meg ubekvem. Er fullstendig klar over at det er fordi de er kjendiser, og jeg ikke er det, men det får meg like fullt til å føle meg som en slags "freak". De presenterer det som noe høyst uhørt. Men er det egentlig det? Er det jeg som er veldig unormal? Er det feil av meg å stille meg selv disse spørsmålene?

om du er skikkelig desperat kan jeg alltids date deg.

AnonymBruker
Skrevet

Har heller aldri datet noen ...har snart ventet i 17år på at ei jente skal ta initiativet ...haha :wow:

Anonymous poster hash: 5c9de...dbc
AnonymBruker
Skrevet

om du er skikkelig desperat kan jeg alltids date deg.

Åh, takk! :D Men er egentlig ikke overveldes interessert i overfladisk "dating" som på ingen måte er relatert til felles interesser (selv om moren min sikkert hadde blitt ekstatisk).

AnonymBruker
Skrevet

Har heller aldri datet noen ...har snart ventet i 17år på at ei jente skal ta initiativet ...haha :wow:

17 år er da ingenting ;) Ta initiativet selv! De fleste jenter (inklusive meg selv) er livredde for å bli avvist.

AnonymBruker
Skrevet

Det ligger nok fortsatt litt i kjønnsrollemønsteret at det er menn som skal ta initiativet (selv om det er andre tider nå).

Anonymous poster hash: 306cf...3dd

AnonymBruker
Skrevet

er dette et hint ? invitasjon, så stiller jeg gjerne...:)

Anonymous poster hash: 452b1...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...