Gå til innhold

Tror kollega er interessert i meg. Trenger råd!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje at en kollega er litt interessert i meg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det, og trenger derfor råd!

Vi har jobbet sammen i et par år, men det er ikke så ofte vi har hatt vakt samtidig, så jeg vil anta at vi har sett hverandre ca. hver mnd - annenhver mnd. For en stund siden tok vi et kurs sammen, og vi så jo hverandre oftere da.

Han gir komplimenter, og det virker som han hinter en del om at vi skal finne på noe på fritiden sammen. Han har spurt noen ganger om vi skal ta en tur på byn sammen, men det har vi ikke fått sjans til enda. I tillegg skal han ta opp igjen noen fag til høsten, og han er veldig "på" og spør om jeg kan hjelpe han med det. Det er ikke alltid vi jobber på samme avdeling, og om vi ikke gjør det så kommer han ofte flere ganger inn til meg for å prate. Det virker ikke som han gjør dette med andre kollegaer.

Jeg synes han er veldig grei, og kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med han. Vi skal ha lønningspils på fredag, og jeg tenker at jeg kanskje kan benytte anledningen for å prøve å få fram hva han vil. Men jeg vil jo ikke spørre han direkte om han er interessert, for jeg er jo ikke 100% sikker.

Råd anyone?

Begge er forresten tidlig i tjueårene.

Anonymous poster hash: 4b81b...449
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av og nyt oppmerksomheten :).

Om det blir mer mellom dere viser tiden.

Ha en hyggelig fredag og tvi-tvi!

Anonymous poster hash: 58763...a55
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av og nyt oppmerksomheten :).

Om det blir mer mellom dere viser tiden.

Ha en hyggelig fredag og tvi-tvi!

Anonymous poster hash: 58763...a55

Synes det er litt "skummelt". Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det :P Får se i morgen.....

Anonymous poster hash: 4b81b...449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...