Gå til innhold

Var til hudpleier og fikk lilla øyenbryn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei damer.

Jeg var til hudpleier i dag for å farge øyenbryna til konfirmasjon i helga. Midt i behandlingen sier hun "Jeg forstår ikke hva som har skjedd, det er komt lilla i fargen. Hva kan ha skjedd, jeg blanda jo brun og svart".

Hun beklagde seg, gnikka på bryna mine for å få vekk litt farge men det gikk ikke. Hun prøvde å farge over med brun men det gikk heller ikke. Lillafargen var forsatt grodd fast i huden rundt brynene mine. Nå er de altfor mørke, lilla og det ser helt tåpelig ut. Hun klipte de og litt før hun farga de, og jeg ser det er hakkete. Ser ikke bra ut.

Jeg sa jeg ikke ville betale for det og at jeg ville ha ny time gratis. Da sa hun at det var ikke aktuelt siden hun ikke bare kunne la 1 time gå til spille. Og at hun kom til å sende regning om jeg ikke betalte.

Jeg betalte å gikk der fra. Nå ser jeg ut som en idiot... Noen som vet om fargen går bort til helga? :(

Anonymous poster hash: 6906c...ea4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oisann, så kjipt. Er det mulig å bleke dem?

Anonymous poster hash: e5fd1...012
Skrevet

Var hun sjefen der?

Hvis ikke hadde jeg virkelig tatt kontakt med sjefen. Det der er jo totalt uproft...

• Liker 14
Skrevet

Var du så dum at du betalte? Kjøp hårbleking og blek dem, så kan du farge de på nytt hjemme med Colofarge.

Skrevet

Snakk med sjefen. Det der er ikke greit i det HELE tatt, hvorfor i alle dager skal du måtte betale for å få bryn som både er hakkete og lilla? Ærlig talt. Noe så uprofesjonelt har jeg ikke hørt på lenge.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått tilbake og bedt om å snakke med sjefen. Dette skulle du ikke betalt for.

Anonymous poster hash: e1512...098
  • Liker 3
Skrevet

Håret vokser fort, og var det mest på huden lillafargen sitter så går dette fort av og, vask ansiktet litt ekstra mye og gni forsiktig med klut.

Men du burde få tilbake og enten kreve å få pengene tilbake eller hvertfall at de ordner opp i fargen, snakk med daglig leder om du ikke gjorde det sist.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her

Nei, tror ikke hun som gjorde det var sjefen. Jeg er ganske sjenert og liker ikke å klage eller ta opp ting selv om jeg vet jeg burde... Kan jeg gå tilbake i morgen å si at jeg vil snakke med sjefen, eller er det for sent?

Har gnikka på øyenbrynene så mye at jeg er helt rød. Ser ikke hvilken farge det er lenger fordi det bare er rødt. Får vente til i morgen.

Skrevet

Herregud, hadde aldri betalt det! Hadde ringt daglig leder eller eier av salong og krevd å få en ny time. Så foreslår jeg at du bleker de og enten farger de på nytt eller tegner de på

AnonymBruker
Skrevet

Har de en facebook side? Lettere å skrive det der.

Anonymous poster hash: 0c96b...087
AnonymBruker
Skrevet

TS her

Nei, tror ikke hun som gjorde det var sjefen. Jeg er ganske sjenert og liker ikke å klage eller ta opp ting selv om jeg vet jeg burde... Kan jeg gå tilbake i morgen å si at jeg vil snakke med sjefen, eller er det for sent?

Har gnikka på øyenbrynene så mye at jeg er helt rød. Ser ikke hvilken farge det er lenger fordi det bare er rødt. Får vente til i morgen.

Hvordan du klarer holde deg så rolig er et under, og jeg lurer på om du er troll. Men du skal nå få råd likevel. ;)

Gå tilbake og krev at det fikses. Du har rett på det samme som om de var frisør. Du er beskyttet av forbrukerlov, du har krevd en vare og de har ikke fullført sin ende av avtalen.

Anonymous poster hash: 6e62c...b21

Skrevet

TS her

Bruk en litt myk, brun eyeliner og prøv å farge oppå selve hårene til lillafargen er borte. Ellers kan su som sagt kjøpe bleking på butikken og bare farge de med colokrem selv etterpå.

Skrevet

Jeg hadde klikket i vinkel og hvertfall ikke betalt for det og bedt dem ordne opp i rotet sitt. Det der er ikke greit. Personlig la jeg på vipper engang på et uproft sted og mistet mye vipper altfor fort. Fikk gratis påfyll fordi jeg klagde. De falt av igjen og da krevde jg penger tilbake. De prøvde å gjøre seg vanskelig men jeg stod på midt og jeg fikk de tilbake og fjernet de.

Skrevet

Gå inn og snakk med sjefen imorgen og forklar situasjonen. Hvis sjefen er opptatt av kundeservice vil h*n gi deg pengene tilbake/rette opp feilen. Hvis sjefen er dust - skriv på facebooksiden deres. Dårlig omdømme pleier å få ting til å skje (viser til House of Singles-skandalen)

Skrevet

Dere skal være veldig forsiktige med å annbefale noen å ta hjemmebleking så nærmt øynene, og så tett på huden. TS styr unna det rådet. Har aldri hørt om at noen får lilla bryn før, og selv jobber jeg som frisør. Du kan evt prøve å ta litt hårspray på en bomulls-dott og gnikke rundt brynene. I noen tilfeller virker det.. Ville gått tilbake til hudpleieren, evt som nevnt over skrevet på facebooksiden deres. "kunden har alltid rett". Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan du klarer holde deg så rolig er et under, og jeg lurer på om du er troll. Men du skal nå få råd likevel. ;)

Gå tilbake og krev at det fikses. Du har rett på det samme som om de var frisør. Du er beskyttet av forbrukerlov, du har krevd en vare og de har ikke fullført sin ende av avtalen.

Anonymous poster hash: 6e62c...b21

Er nok ikke så rolig som det ser ut som. Er det mer troverdig om jeg skriver med store bokstaver?

Takk for råd og svar. Da reiser jeg tilbake i morgen. Skal prøve å huske å gi dere en oppdatering... Takk alle sammen..

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet som hudpleier og tok ikke betalt for både dyrere og mindre ille tabber enn det der. Ny gratis time skal bare mangle, at det går an! Ang den lillafargen har hun sikkert brukt blåsvart som er standard til vippefarge istedet for svart (ved en feil sikkert), den kan se lilla ut i starten. Fortsett å skrubbe med peeling på huden så vil det gå vekk fra huden ganske kjapt ihvertfall.

Anonymous poster hash: 85614...864

Skrevet

Er nok ikke så rolig som det ser ut som. Er det mer troverdig om jeg skriver med store bokstaver?

Takk for råd og svar. Da reiser jeg tilbake i morgen. Skal prøve å huske å gi dere en oppdatering... Takk alle sammen..

- TS

Si også til sjefen at den ansatte ikke ville gi deg ny time for å fikse det, fordi hun bare hadde en time til overs. Hun burde få en advarsel av sjefen.

AnonymBruker
Skrevet

I yngre dager når vi farget håret blåsvart, gned vi aske på huden for å få bort farge som satt fast.

Men...klippe bryn???

Anonymous poster hash: 099d0...95d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...