Gå til innhold

Samvær når far jobber borte!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En dårlig tittel, men usikker på hvordan jeg skal formulere meg. Min mann har 2 barn fra tidligere. Han har etter lengre arbeidsledighet fått jobb, men bor vekk i uken. Vi har. 2 fellesbarn. Barna er nå hos meg fra onsdag til fredag (da kommer far hjem) barna ønsker selv dette og det er helt greit for mor. Men jeg kjenner at det overhodet ikke går opp med fritidsaktiviteter. Minste er bare 1 år og har soden dag en slitt med sovingen. Vi er slaviske på sovetider da det ereneste som funker. Jeg får derfor ikke hentet på friidrett og turn 7-8 på kvelden. Kjenner samvittigheten min gnager, men VIL virkelig ikke endre på en soverutine som endelig funker. Barna selv sier ingenting på at de ikke får vært på idretten sin disse dagene. Noen tanker?? Og ikke noe diskusjon om stemor som tar seg tilrette med ting jeg ikke har noe med vær så snill!!!

Anonymous poster hash: 810c7...f2f

Videoannonse
Annonse
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Kan mor hente den dagen? Kan de gå selv? Kan en av foreldrene der følge dem?

AnonymBruker
Skrevet

Kan mor hente den dagen? Kan de gå selv? Kan en av foreldrene der følge dem?

Gå selv kan de ikke, vi bor på landet så det er drøye 15 minutter med bil. Mor er litt sær der, vi får ordne eller barna får la vær å dra på idretten. Men jeg kan høre med de andre foreldrene, det har jeg ikke engang tenkt på. Tusen takk

AnonymBruker
Skrevet

Hvis barna selv syns det er greit og ikke dra på trening så kan dere fortsette som før? Eller er mor uenig? I såfall får hun kanskje trå til?

Anonymous poster hash: 7015e...6d5

Skrevet

Hva med å sykle frem og tilbake selv? Eller er de for små til det? Hva med samkjøring med andre foreldre? Du kjører til, de kjører fra?

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Gå selv kan de ikke, vi bor på landet så det er drøye 15 minutter med bil. Mor er litt sær der, vi får ordne eller barna får la vær å dra på idretten. Men jeg kan høre med de andre foreldrene, det har jeg ikke engang tenkt på. Tusen takk

Gjør det :) Vet ikke om det er noe trøst men jeg hadde også fått 1 åringen i seng som første prioritet.

Skrevet

En dårlig tittel, men usikker på hvordan jeg skal formulere meg. Min mann har 2 barn fra tidligere. Han har etter lengre arbeidsledighet fått jobb, men bor vekk i uken. Vi har. 2 fellesbarn. Barna er nå hos meg fra onsdag til fredag (da kommer far hjem) barna ønsker selv dette og det er helt greit for mor. Men jeg kjenner at det overhodet ikke går opp med fritidsaktiviteter. Minste er bare 1 år og har soden dag en slitt med sovingen. Vi er slaviske på sovetider da det ereneste som funker. Jeg får derfor ikke hentet på friidrett og turn 7-8 på kvelden. Kjenner samvittigheten min gnager, men VIL virkelig ikke endre på en soverutine som endelig funker. Barna selv sier ingenting på at de ikke får vært på idretten sin disse dagene. Noen tanker?? Og ikke noe diskusjon om stemor som tar seg tilrette med ting jeg ikke har noe med vær så snill!!!

Det er vel bare slik det er om far skal ha samvær med barn som du ikke er mor til og være i jobb.

De blir med på lasset hans.

AnonymBruker
Skrevet

Du hadde kanskje fått det til å funke hvis det var dine barn?

Anonymous poster hash: 1de99...695
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...