AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Jeg har hatt en som jeg betegner som en ff i ca et år nå. Vi kan gjøre annet sammen enn å ha sex, og vi snakker om alt mellom himmel og jord sammen. Men vi har begge vært åpne om at vi er på forskjellige steder i livet og at et forhold derfor ikke er aktuelt. Han er en fantastisk fyr, han hadde vært forholdsmateriale for meg dersom ting i livene våre (mitt) ikke hadde vært så komplisert. Men med fare for at noen vil påstå at jeg egentlig ønsker et forhold med han- nei, jeg gjør ikke det. Og i hvertfall ikke akkurat nå. Greien er at han ble smålig fornærmet da jeg omtalte han som min ff. "Er vi ikke mer enn det"?, spurte han. Eh jo, på sett og vis så er vi jo det- men vi er ikke sammen og vi skal ikke bli sammen. Han vil trekke seg unna om jeg dater noen andre. Jeg på min side, ønsker ikke å være bundet til han når vi har avklart at forhold ikke er aktuelt. Da jeg sa dette til han, så svarte han at selv om forhold ikke er aktuelt pr i dag, så vet man ikke hva fremtiden bringer. Det er ikke noe problem å snakke med han om tankene mine, og det har jeg også gjort. Men han står altså fast ved det jeg har nevnt over, og jeg klarer ikke helt forstå logikken her. Han er en utrolig sjarmerende mann, han kan velge og vrake i damer og er nok ikke villig til å gi fra seg friheten sin. Men så vil han ikke la meg flyte helt fritt rundet heller. Jeg vet at han har følelser for meg, sannsynligvis ikke så ulike mine følelser for han. Tiltrekning, passion, kjærlighet (vi er glad i hverandre), men ikke hodestups på noen måte. Kan noen hjelpe meg å forstå meg på han? Jeg kan forstå at han ikke ønsker å dele meg med noen (hvem vil egentlig dele noen man liker med andre), men samtidig tenker jeg at han burde gitt blaffen i hva jeg gjør når vi ikke er sammen så lenge han ikke ønsker å være seriøs med meg. Det er i hvertfall slik jeg tenker for han; vil gjerne ha han i fred, men kan ikke forvente det så lenge vi ikke er seriøse sammen. Anonymous poster hash: 1ef3a...245
Gjest krokodillen Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Jo du er interessert i noe mer ellers hadde ikke dette vært viktig
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 det er ganske normalt å være litt "eiesyk" om man har hatt samme FF en stund, det ble jeg med min også uten at jeg ville være i noe forhold med han av den grunn. Anonymous poster hash: 16957...1ec
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 . Han er en utrolig sjarmerende mann, han kan velge og vrake i damer og er nok ikke villig til å gi fra seg friheten sin. Anonymous poster hash: 1ef3a...245 Har han sex med andre? Anonymous poster hash: 6818e...4ea 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Nei, jeg er ikke interessert i forhold;) Jeg kunne ha vært det, men jeg er ikke 14 år og naiv, jeg innså tidlig at timingen ikke er optimal og legger ikke mer i det enn hva det er. Men klart det er viktig for meg- han er ikke en typisk ff for meg- han er en person jeg har blitt glad i og som jeg ønsker å ha i livet mitt i mer eller mindre grad, selv om jeg eller han skulle få oss kjærester. Sex med andre...vet ikke. Magefølelsen min sier ja, han sier nei. Jeg har ikke noen store problemer med at han evt har det. Han derimot ønsker ikke at jeg skal ha det. Greien er at den dagen jeg skal ha kjæreste igjen- om det blir han her eller noen andre- så vil jeg ha en type som er helt klar for det. Jeg tror ikke han er der nå, og jeg er overbevist om at det beste for han er å leve livet slik han ønsker det uten noen forpliktelser på skuldrene. Eneste jeg har litt problemer med å forstå, er hvorfor man på død og liv skal være ekslusive når man ikke ser for seg noe forhold. Jeg vil ikke ha det sånn, jeg vil være fri inntil jeg evt får meg kjæreste en dag. Dette med eiesyk har jeg også tenkt på. TS Anonymous poster hash: daf9d...04d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Eneste jeg har litt problemer med å forstå, er hvorfor man på død og liv skal være ekslusive når man ikke ser for seg noe forhold. Jeg vil ikke ha det sånn, jeg vil være fri inntil jeg evt får meg kjæreste en dag. Dette med eiesyk har jeg også tenkt på. TS Anonymous poster hash: daf9d...04d Er ikke grunnen til at du ikke ønsker å være eksklusiv fordi du ønsker friheten til å lete etter kjæreste? Om han ikke leter så har jo ikke han den grunnen til å ikke ville være eksklusiv. Anonymous poster hash: 6818e...4ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå