Gjest Ny Skrevet 25. august 2004 #1 Skrevet 25. august 2004 Hei, jeg er en ny bruker som tilfeldigvis kom over denne siden. Mange problemstillinger,og mange gode svar. Mitt problem er at det popper opp en side der det står Only the best. Popop prog. tar det ikke. Og så har jeg en Trojan "BackDoor.Agent.Ba. Ligger i C:WINDOWSsystem32winng.dll . Har lett men finner ikke winng.dll. Hae windovs xp, maskin. Håper på hjelp. Mvh, meg :
Gjest Admin'C Skrevet 25. august 2004 #2 Skrevet 25. august 2004 http://securityresponse.symantec.com/avcen...or.agent.b.html skal det oversettes www.freetranslation.com antar det var....agent.b verktøy for fjerning ligger der, alle filer på pcn sees ikke siden de er satt til å bli skjult som standard for at du ikke skal slette feil ting
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #3 Skrevet 1. september 2004 Tusen takk for hjelpen, "hesten" er borte... Herlig, den slokket maskinen og gjorde den treg. Nå er det kun det andre problemet. Håper noen kan hjelpe meg der også. Mvh, En trivelig kar
Gjest Admin'C Skrevet 1. september 2004 #4 Skrevet 1. september 2004 så ikke det første problemet. Spybot finner ikke problemet? ligger det ett rart program i leggtil /fjern programmer da? (ligger i kontrollpanel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå