AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Jeg skal bestille massasjetime som belønning til meg selv når jeg er ferdig med eksamen, men er usikker på hvilken jeg skal velge: Swedish, hot stone massage eller aromaterapimassasje. Har ikke mye erfaring med dette, så hva anbefaler dere som har prøvd? Anonymous poster hash: 72a62...fe7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Det kommer litt an på, syns jeg. Sist jeg prøvde Swedish/klassisk massasje, tok hun virkelig for seg de anspente punktene, og jeg fikk beskjed på forhånd om at det var lurt å puste godt med magen. Hot stone gav et varmt ( ) innslag, og aromaterapi føler jeg går mer på velvære og "psykisk avslapping", enn noe annet. Misforstå meg rett, alle tre formene er veldig gode! Men jeg hadde stiv nakke, og det viste seg at jeg hadde noen knuter i korsryggen og på leggene også. Da var det ekstra godt med den klassiske massasjen, siden dens fokus var mer å løse opp knutene, på en måte. Under en hot stone eller aromaterapimassasje har jeg følt at hun treffer knutene når hun masserer, men så går hendene videre, og knutene er like stramme. For en tease! Anonymous poster hash: 8f414...567
Underhuden Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Kommer helt an på hva du er ute etter. Har du mye stive og støle muskler og ønsker en kraftig og god massasje er svensk massasje best. Aroma og steinmassasje er virkelig maks velværefølelse og ut av en anne verden iforhold til avslapping, men løser gjerne ikke opp så mange knuter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå