Gjest Woo-Hoo! Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Det er ganske rart å tenke på at veldig mange av dere sitter i kø for å sykle, løpe eller bruke andre apparater som simulerer det vi vanligvis gjør ute. Det er ganske rart at mammaer og pappaer kjører rundt på prinser og prinsesser til og fra trening slik at barna deres kan være fysisk aktiv. Hva med at de kan bevege seg dit selv ? Og for ikke å snakke om bruken av de personlige trenerne. Det er ganske rart at man mister all tro på seg selv, og har fått det for seg at man virkelig trenger en person som skal fortelle deg hvordan du kan være fysisk aktiv - igjen innendørs. Det er ganske rart at mange av dere tror at det å være slank eller tynn betyr det samme som å være sunn og veltrent. Hvor er det blitt av de naturlige tingene ? Hvor er det blitt å stole på seg selv ? 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Et hysteri uten like. Anonymous poster hash: 4fe1c...553
The Kitten Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Det er ganske rart å tenke på at veldig mange av dere sitter i kø for å sykle, løpe eller bruke andre apparater som simulerer det vi vanligvis gjør ute. Det er ganske rart at mammaer og pappaer kjører rundt på prinser og prinsesser til og fra trening slik at barna deres kan være fysisk aktiv. Hva med at de kan bevege seg dit selv ? Og for ikke å snakke om bruken av de personlige trenerne. Det er ganske rart at man mister all tro på seg selv, og har fått det for seg at man virkelig trenger en person som skal fortelle deg hvordan du kan være fysisk aktiv - igjen innendørs. Det er ganske rart at mange av dere tror at det å være slank eller tynn betyr det samme som å være sunn og veltrent. Hvor er det blitt av de naturlige tingene ? Hvor er det blitt å stole på seg selv ? Når jeg løper på tredemølle har jeg mye mer kontroll over fart, stigning, distanse og hurtighet. Jeg har ikke PT selv, men forstår folk som har det. Tettere oppfølgning, et program tilpasset deg etc. Forøvrig tror jeg ikke at å være slank/tynn automatisk er det samme som å være utrent. Forøvrig liker jeg godt å jogge i skogen eller å gå en skikkelig fjelltur også.
Gjest Woo-Hoo! Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Når jeg løper på tredemølle har jeg mye mer kontroll over fart, stigning, distanse og hurtighet.Jeg har ikke PT selv, men forstår folk som har det. Tettere oppfølgning, et program tilpasset deg etc. Forøvrig tror jeg ikke at å være slank/tynn automatisk er det samme som å være utrent. Forøvrig liker jeg godt å jogge i skogen eller å gå en skikkelig fjelltur også. Tullball og fjolleri... egentlig. (Første setningen...) Ellers: http://www.bt.no/sprek/Mener-de-fleste-nyutdannede-PT-ene-er-uegnet--3344247.html og http://www.vg.no/forbruker/helse/trening/idrettsprofessor-advarer-ikke-bli-avhengig-av-din-personlige-trener/a/23369167/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå