Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut fra hva jeg har forstått ble Dior sin Sculpt foundation sluttet å laget for en god stund siden. Noen som vet om en erstatning for denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er litt tykk og har veldig god dekkevne. Det jeg liker godt med den er at den er litt fet og seig fremfor at den i motsetning til andre foundationere blir tørre og kakete på huden min.

Skrevet

Har du prøvd este lauder doubel wear? Jeg syns den har god dekkevne og ble ikke tørr på huden min.

Ellers syns jeg parure de lumiere guerlain gir god dekkevne, men denne gir mer glød :)

Skrevet

Har du prøvd este lauder doubel wear? Jeg syns den har god dekkevne og ble ikke tørr på huden min.

Ellers syns jeg parure de lumiere guerlain gir god dekkevne, men denne gir mer glød :)

Det er vel en av de få jeg ikke har prøvd. Skal prøves :)

Gjest Citronella
Skrevet

Dior Capture Total. Har du prøvd den? Den er også litt seig har mye fylt og gir en nydelig finish.

Skrevet

Skal teste alle de nevnte. Har i alle fall god grunn for å kjøpe nytt. Er på reise nå, og foundationere hadde selvfølgelig eksplodert inni kofferten. Nå har jeg bare brune klær :P

Gjest O.G.
Skrevet

Skal teste alle de nevnte. Har i alle fall god grunn for å kjøpe nytt. Er på reise nå, og foundationere hadde selvfølgelig eksplodert inni kofferten. Nå har jeg bare brune klær :P

Huff. Klem.

Skrevet

Oh no! :( håper det går av i vask!

Skrevet

Zalo

Skrevet

Sendte det meste på rens. Koster 5kr per plagg her :) fikk det tilbake ferdig strøket og levert på døren

Har enda ikke kjøpt meg ny foundation. Skal å prøve et par stykker i morgen, utvalget er helt sinnsykt her :)

Gjest O.G.
Skrevet

Sendte det meste på rens. Koster 5kr per plagg her :) fikk det tilbake ferdig strøket og levert på døren

Har enda ikke kjøpt meg ny foundation. Skal å prøve et par stykker i morgen, utvalget er helt sinnsykt her :)

Prøv Elizabeth Arden Flawless Finish Perfectly Satin, jeg driver og prøver den ut nå og den er fantastisk. Det er Estee Lauders Double Wear territorium, men jeg har ikke opplevd at den oxiderer på huden min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...