Gå til innhold

Verste i bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aller verst: Å bli invitert som kaffegjest og oppdage at det er betalbar...

Anonymous poster hash: 49286...2fe
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det må ha vært når brudens far slo ned brudgommens storebror.

Anonymous poster hash: 4441f...ad0
AnonymBruker
Skrevet

Huff, den var drøy!

Men ingenting overrasker meg lengre over hva folk er villig til å få seg til å gjøre for noen kroner.

Anonymous poster hash: b0583...59d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller hva med bruden (ja, bare bruden) som insisterte på å ha festen på Oslo Plaza, men for å ha råd til det tok de inngangspenger av gjestene :daane:

Heldigvis for brudgommens del så skilte de seg noen år senere

Anonymous poster hash: 76b9b...c55
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Eller hva med bruden (ja, bare bruden) som insisterte på å ha festen på Oslo Plaza, men for å ha råd til det tok de inngangspenger av gjestene :daane:

Vet ikke om man skal le eller gråte når man hører om sånt.

Anonymous poster hash: b0583...59d

Skrevet

Aller verst: Å bli invitert som kaffegjest og oppdage at det er betalbar...

Anonymous poster hash: 49286...2fe

Ble også invitert i bryllup som "kaffegjest" i fjor, med betalbar.

Invitasjonen kom på facebook, og vi "kaffe og festgjester" skulle komme til kl 20.30. Det verste var at baren var hjemmelagd. Brudeparet hadde kjøpt mengder alkohol fra Sverige, og tok betaling for drikken.

De hadde en innleid ungdom som bartender som jeg er sikker på var under 20år.

60kr for vodka drinker tok de.

Trenger ikke si vi var mange som holdt oss edru, og dro tidlig hjem.

Skjønner meg ikke på par som legger opp festen til å faktisk tjene penger. Og i tillegg forventet de dyre gaver som stod oppført på facebook invitasjonen.

Skrevet

Å høre på presten bable.

Jeg har vært i ett bryllup i hele mitt liv, og da var jeg kanskje 8 år. Det føltes som om jeg satt der i 10 timer.

• Liker 1
Skrevet

Invitasjonen kom på facebook, og vi "kaffe og festgjester" skulle komme til kl 20.30. Det verste var at baren var hjemmelagd. Brudeparet hadde kjøpt mengder alkohol fra Sverige, og tok betaling for drikken.

Skjønner meg ikke på par som legger opp festen til å faktisk tjene penger. Og i tillegg forventet de dyre gaver som stod oppført på facebook invitasjonen.

Jeg hadde drukket springvann hele kvelden! frekt!

• Liker 2
Skrevet

Tror det må ha vært når brudens far slo ned brudgommens storebror.

Anonymous poster hash: 4441f...ad0

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett det, men historien gikk sin seiersgang på hjemplassen min:P Et par hadde giftet seg, og i selskapslokalet dukket eksen til mannen opp uinvitert. Hun var rasende, slengte fra seg kraftsalver og reiv så i stykker deler av brudekjolen forran alle gjestene. Endte med at hun fikk grisebank. Av bruden!:P

Anonymous poster hash: e6893...7c4
  • Liker 4
Skrevet

Hm.... det er sikkert mange ting som oppleves som det verste men.... jeg kan fortelle fra et bryllup jeg var i. Det var et nydelig selskap, vi var kaffegjester men følte oss ikke som annenrangs, vi var invitert til kl 1900 og det manglet 2 par, det ene paret dukket aldri opp, og la meg si det sånn, det andre paret dukket opp, det var en som mannen( brudgommen) hadde hatt en del kontakt med i mange år, men ikke annet enn venner. Hun var 45 men kom i et kjole med dyp utrínging og dekte ned til akkurat nedenfor rompa, og høye svarte støvletter og hun og hennes sambo og deres sønn kom da. Sønnen gikk i skinnvest og kort t-shorte, han var 19 år gammel, og samboen til dama kom i dress, De kom kl 2230 spurte om det var noe nattmat, de var alle godt ruset når de kom, og de drakk masse, enda de ble nektet opp til flere ganger, da gikk de i garderoben der de hadde eget med seg.

Og hun holdt en lang , lang tale v´ca 25 min om hvor forferdelig dette var, at han hadde giftet seg før henne, osv.....

Senere på kvelden fant vi dette paret i full aksjon på ene toalettet

Skrevet

Oh My God...

Skrevet

Å høre på presten bable.

Jeg har vært i ett bryllup i hele mitt liv, og da var jeg kanskje 8 år. Det føltes som om jeg satt der i 10 timer.

Hehe, jeg ser denne og høyner med bryllup i utlandet der presten bablet i en evighet på et språk jeg ikke forstod. Da kom tresmaken i ræva krypende ganske fort :P

• Liker 1
Gjest O___o
Skrevet

Bryllup

- uten alkoholservering i det hele tatt

- uten musikere

- uten taler

- uten presentasjonsrunde

- uten leker / underholdning / etc

- uten alle punkter nevnt over uten at brudeparet verken er blodkristne eller avholds

- uten alle punktene nevnt over & bryllupet avsluttes 21-22, selv om det ikke er et eneste barn tilstede :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

- kombinasjonen kaffegjester med betalbar

- inngangspenger / kuvertpris for gjester

- utenlandsbryllup der brudeparet forventer at folk skal betale om trent for hele gildet (nesten som man lurer på når regninga for kjolen kommer også...)

- taler med fokus på seg selv og hvor vanskelig man selv har det

Anonymous poster hash: 7e552...942
Skrevet

Oooooomg, seriøst?! Det gjør man jo ikke :O

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bryllup

- uten alkoholservering i det hele tatt

- uten musikere

- uten taler

- uten presentasjonsrunde

- uten leker / underholdning / etc

- uten alle punkter nevnt over uten at brudeparet verken er blodkristne eller avholds

- uten alle punktene nevnt over & bryllupet avsluttes 21-22, selv om det ikke er et eneste barn tilstede :laugh:

Et av de beste bryllupene jeg har vært i var

-uten alkoholservering

-uten musikere (men med musikk)

-uten presentasjonsrunde

-ikke så mange barn

-og de avsluttet rundt 22.00

Brud og brudgom var kristne i dette tilfellet (men egentlig ikke avholds), noe jeg ikke er -men de lagde heidundranes bryllup med masse leker og moro, og bruden og moren hennes hadde lagd et lite "teaterstykke" med masse humor og dype tanker. Og det var så mye kaker! Hjemmelagde kaker. Nam, nam!

(har forresten ingen "versting" historier å komme med -men det betyr kanskje at jeg stort sett bare respekterer valgene til de som holder festen og koser meg innen for de rammene som det er lagt opp til. Det er hva man gjør det til selv.)

Endret av Colargol
  • Liker 3
Gjest O.G.
Skrevet

(har forresten ingen "versting" historier å komme med -men det betyr kanskje at jeg stort sett bare respekterer valgene til de som holder festen og koser meg innen for de rammene som det er lagt opp til. Det er hva man gjør det til selv.)

Je, je.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...