Gå til innhold

Avhengig av Mandelstang, fabrikkutsalg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt avhengig av Mandelstang fra Freia, men de er så fryktelig dyre i lengden.

Finnes det fabrikkutsalg et sted, eller et billigere sted å kjøpe dem enn i dagligvaren?

Anonymous poster hash: c99e7...f75

AnonymBruker
Skrevet

oj, seriøst? kanskje du skulle slutte å spise så mange?

Anonymous poster hash: b4479...0c2
  • Liker 2
Gjest Margit Spat
Skrevet

Tror ikke Freia har fabrikkutsalg, bortsett fra Freiabutikken på Karl Johan, men av og til har Spar-butikkene Mandelstang på 10-kronersmarked. Du får følge med og hamstre neste gang :)

AnonymBruker
Skrevet

oj, seriøst? kanskje du skulle slutte å spise så mange?

Anonymous poster hash: b4479...0c2

Jeg spiser max én om dagen. Det er ikke såå ille helsemessig sett..!? Har normal bmi, spiser normalt sunt og trener flere ganger i uken.

Men de koster jo 17,-. Det blir 500,- i mnd.., 3000,- i året... på mandelstang...

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke Freia har fabrikkutsalg, bortsett fra Freiabutikken på Karl Johan, men av og til har Spar-butikkene Mandelstang på 10-kronersmarked. Du får følge med og hamstre neste gang :)

Jeg kjøpte mange forrige uke da Spar hadde tikronersmarked. xD men det er litt farlig å hamstre også. Lettere tilgjengelig = lettere å spise mer. Selv om jeg stort sett holder meg til én om dagen, så er det vanskelig å ikke spise flere når man har de liggende i skuffen. Jeg spiste to stk på lørdag... :-/

Pluss at det ser dumt ut å kjøpe så mange på én gang. Flaut :-/ ;)

Skrevet

Jeg spiser max én om dagen. Det er ikke såå ille helsemessig sett..!? Har normal bmi, spiser normalt sunt og trener flere ganger i uken.

Men de koster jo 17,-. Det blir 500,- i mnd.., 3000,- i året... på mandelstang...

Nå blir ikke 500 i måneden 3000 i året :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men de koster jo 17,-. Det blir 500,- i mnd.., 3000,- i året... på mandelstang... Anonymous poster hash: c99e7...f75

500 kr i måneden er 6000 kr i året...

Anonymous poster hash: 43ac4...2d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lag selv? 1 dl melk, 1 ss mel, 1 pakke melis, 3 ts vaniljesukker. Kok melk og mel til grøt, ha i melis og vaniljesukker. Trill pølser og sett kaldt. Smelt 50 g delfiafett og 1 plate kokesjokolade. Dypp pølsene i sjokoladen og rull dem i hakkede mandler.

Anonymous poster hash: abeba...a55
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ica har dem også på tikronerstilbud. :spise:

Mandelstang ER godt! Må forsøke den oppskriften en vakker dag.

Anonymous poster hash: 46263...6cd
AnonymBruker
Skrevet

Nå blir ikke 500 i måneden 3000 i året :fnise:

Hahaha!!! Får skylde på sukkersjokk... ;) ;)

AnonymBruker
Skrevet

Lag selv? 1 dl melk, 1 ss mel, 1 pakke melis, 3 ts vaniljesukker. Kok melk og mel til grøt, ha i melis og vaniljesukker. Trill pølser og sett kaldt. Smelt 50 g delfiafett og 1 plate kokesjokolade. Dypp pølsene i sjokoladen og rull dem i hakkede mandler.

Nå blir jeg feit...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

:laugh:

Skrevet

Det høres helt ekstremt godt ut, men det er jo ikke direkte sunt :P

AnonymBruker
Skrevet

Sunt for sjelen. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...