Gå til innhold

HVor mange menn er villig til å reise 1 t. ++ for litt sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HVEM er så desperate egentlig? Som gidder å kjøre eller ta kollektivtransport i nesten 2 timer for litt sex dersom han ikke oppriktig er interessert?

Anonymous poster hash: 2c485...ef5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn er nok mer villig til å strekke seg langt for sex enn alt annet her i livet, dessverre.

Anonymous poster hash: d79f6...82d
  • Liker 11
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Sikkert en del dersom de ikke har tilgang til sex så ofte.

Skrevet

Jeg er en pike, og eg kunne nok reist et stykke, men kun om jeg virkelig ville ha karen. Hadde ikke giddet ellers.

• Liker 3
Skrevet

Hadde jeg aldri i verden giddi

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiste i 6 timer for å dra på bordell i utlandet.

Langt å gå, fitte å få

Anonymous poster hash: 7bf94...a0d
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Reisetiden økes proporsjonalt med hvor bra dama er i senga. Jo bedre hu er i senga, jo lengre reisevei aksepteres.

Anonymous poster hash: 6a3ae...1df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror de fleste menn ville reist lang for sex uansett hvordan dama ser ut eller hvilken personlighet hun har. Men tror ikke de fleste gidder flere ganger med samme dame da.. Dessverre er det sånn.

-mann

Anonymous poster hash: bb515...83d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reisetiden økes proporsjonalt med hvor bra dama er i senga. Jo bedre hu er i senga, jo lengre reisevei aksepteres.

Anonymous poster hash: 6a3ae...1df

Hvorfor akkurat proposjonalt? Hvorfor ikke eksponentielt?

Anonymous poster hash: a6677...5f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

alt over 20 min er uakseptabelt. Så lette på tråden som damer er i dag, gidder jeg ikke å anstregne meg for å få fitte en gang. De kommer til meg, så luker jeg ut de jeg ikke gidder å pule.:)

Anonymous poster hash: 2feb2...0eb

AnonymBruker
Skrevet

Skal love deg at menn kan flytte fjell for å få seg noe.

Anonymous poster hash: 2d2a4...ee0
Skrevet

Medmindre de hadde tilgang på noe nærmere tror jeg de fleste menn hadde gjort det.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Medmindre de hadde tilgang på noe nærmere tror jeg de fleste menn hadde gjort det.

At det er noe tilgjengelig betyr ikke at en mann vil ha det.... ikke dersom han kan reise et par timer og heller 'få' noe han virkelig har lyst på ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HVEM er så desperate egentlig? Som gidder å kjøre eller ta kollektivtransport i nesten 2 timer for litt sex dersom han ikke oppriktig er interessert?

Eksen min kjørte over 7 timer for å få seg sex. Vi var i avstandsforhold, og i stedet for å besøke meg, reiste han til byen jeg bor i og pulte ei anna ei. Upstanding guy :P

Anonymous poster hash: f6daa...bef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj.. da bør jeg kanskje avskrive ham, da.. :/TS

Skrevet

At det er noe tilgjengelig betyr ikke at en mann vil ha det.... ikke dersom han kan reise et par timer og heller 'få' noe han virkelig har lyst på ;)

Det er klart at avstanden han er villig til å tilbakelegge er proporsjonal med kvaliteten på dama. ;)

Skrevet

Æsj.. da bør jeg kanskje avskrive ham, da.. :/TS Anonymous poster hash: 2c485...ef5

Hva fikk deg til å lande på den konklusjonen? At han er villig til å reise litt for å se deg? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Virker som at ifølge TS så er alt annet enn å sitte på ræva hjemme eller ta det som er i umiddelbar nærhet et uttrykk for å være desperat. Akkurat som jeg så i en annen tråd her. Hvis man svarer på en melding, f.eks. på Tinder innen samme dag er man også desperat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...