Catlin Skrevet 25. august 2004 #1 Skrevet 25. august 2004 Trenger tips om resturant på Lillestrøm eller omeng. Vi skal ha en liten feiring der med 2 venner av oss, så vi kommer til å være litt pyntet med kjole og dress osv. Vi skal spise middag litt tidlig på ettermiddagen, så vi kommer sikkert til å føle oss litt malplasserte i "finstasen", men det får heller stå sin prøve. Noen som har tips?
tyttebæret Skrevet 25. august 2004 #2 Skrevet 25. august 2004 hmmm...Lillestrøm er vel ikke akkurat kjent for sine kulinariske opplevelser. Dere kan ikke heller prøve Losby Gods på Lørenskog? eller et av hotellene i Lillestrøm? Eller på Olavsgård Hotel på Kjeller? I selve Lillestrøm tror jeg bare Klimt kan egne seg. Ikke veldig stivt sted. Grei nok mat. Kan minne litt om Bachus i Oslo. Vet ikke om noe av dette kan være noe...Kommer vel litt an på anledningen. Losby Gods er fantastisk, men må bestilles i forveien!
Leo Skrevet 25. august 2004 #3 Skrevet 25. august 2004 I kjole og dress tidlig på ettermiddagen ville jeg absolutt ikke ha valgt Klimt. Anbefaler i stedet "Between Two Friends", Fagerborg Hotel evt. Hotel Arena.
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #4 Skrevet 25. august 2004 I kjole og dress tidlig på ettermiddagen ville jeg absolutt ikke ha valgt Klimt. Anbefaler i stedet "Between Two Friends"' date=' Fagerborg Hotel evt. Hotel Arena.[/quote'] Enig! (Men jeg lurer på om Between Two Friends" er konkurs...) Ellers kan man jo prøve San Marco eller Sakura?
Omorosa Skrevet 25. august 2004 #5 Skrevet 25. august 2004 Jekyll and Hyde er et koselig sted med figurer fra skrekkfilmer som pynt i lokalet. Dog kanskje ikke et sted å gå når man er meget pyntet.
-Fisken- Skrevet 25. august 2004 #6 Skrevet 25. august 2004 Solheimsgården på Lillestrøm har god mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå