Gå til innhold

spiseplass på Lillestrøm eller omeng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips om resturant på Lillestrøm eller omeng. Vi skal ha en liten feiring der med 2 venner av oss, så vi kommer til å være litt pyntet med kjole og dress osv. Vi skal spise middag litt tidlig på ettermiddagen, så vi kommer sikkert til å føle oss litt malplasserte i "finstasen", men det får heller stå sin prøve. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm...Lillestrøm er vel ikke akkurat kjent for sine kulinariske opplevelser. Dere kan ikke heller prøve Losby Gods på Lørenskog?

eller et av hotellene i Lillestrøm?

Eller på Olavsgård Hotel på Kjeller?

I selve Lillestrøm tror jeg bare Klimt kan egne seg. Ikke veldig stivt sted. Grei nok mat. Kan minne litt om Bachus i Oslo.

Vet ikke om noe av dette kan være noe...Kommer vel litt an på anledningen. Losby Gods er fantastisk, men må bestilles i forveien!

Skrevet

I kjole og dress tidlig på ettermiddagen ville jeg absolutt ikke ha valgt Klimt. Anbefaler i stedet "Between Two Friends", Fagerborg Hotel evt. Hotel Arena.

Gjest Anonymous
Skrevet
I kjole og dress tidlig på ettermiddagen ville jeg absolutt ikke ha valgt Klimt. Anbefaler i stedet "Between Two Friends"' date=' Fagerborg Hotel evt. Hotel Arena.[/quote']

Enig! (Men jeg lurer på om Between Two Friends" er konkurs...)

Ellers kan man jo prøve San Marco eller Sakura?

Skrevet

Jekyll and Hyde er et koselig sted med figurer fra skrekkfilmer som pynt i lokalet. Dog kanskje ikke et sted å gå når man er meget pyntet.

Skrevet

Solheimsgården på Lillestrøm har god mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...