Gå til innhold

Noen som skal i konfirmasjon? Hva skal du gå i?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stort nei,nei til jerseykjole i konfirmasjon! Å "pynte" den opp med høye hæler blir kun tacky.

Anonymous poster hash: 5710b...24e
Skrevet

Det er ikke ofte jeg setter meg totalt på bakbeina over et antrekk, men en slouchy tank-kjole i korallfarget jersey er IKKE kjolen å gå for i en konfirmasjon!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ofte jeg setter meg totalt på bakbeina over et antrekk, men en slouchy tank-kjole i korallfarget jersey er IKKE kjolen å gå for i en konfirmasjon!

Nettopp! Det er en STRANDKJOLE. Det blir jo bare merkelig med overdrevet smykke og heler til...

Anonymous poster hash: 2363d...122

Skrevet

Broren min konfirmeres nå snart og jeg kommer nok til å bruke én av disse. Har alle i klesskapet fra før av. Innser at jeg ikke trenger å kjøpe noe nytt for anledningen :P

Fra Somedays Lovin'

somedays-lovin-liar-printed-maxi-dress-2

Fra Object

198683_2_3_5.jpg

Fra Glamorous

funm1e-i.jpg

Fra French Connection

j1eoKVE.jpg

Fra Selected Femme

shua-maxi-dress-96641-b3713.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Broren min konfirmeres nå snart og jeg kommer nok til å bruke én av disse. Har alle i klesskapet fra før av. Innser at jeg ikke trenger å kjøpe noe nytt for anledningen :P

Fra Somedays Lovin'

Fra Object

198683_2_3_5.jpg

Fra Glamorous

funm1e-i.jpg

Fra French Connection

j1eoKVE.jpg

Fra Selected Femme

Hadde gått for nummer 3 :) den var nydelig!

Anonymous poster hash: 2363d...122

Skrevet

http://m.hm.com/no/product/48444?article=48444-C

Tenkte mørk og tett sort strømpebukse. Dessverre er mine sorte finsko ødelagte så håper det ikke ser helt idiotisk ut med lyse

Med lyse sko ville jeg valgt en tynn strømpebukse i en farge av typen "nude". Tett, svart strømpebukse og lyse sko blir totalt kræsj etter min mening. Du har ikke mulighet til å kjøpe nye/få reparert de svarte finskoene? Det er jo sånn alle kvinner "må" ha i skapet.

• Liker 1
Skrevet

Hadde gått for nummer 3 :) den var nydelig!Anonymous poster hash: 2363d...122

Enig! Den var kjempefin og helt perfekt til en konfirmasjon :).

AnonymBruker
Skrevet

http://m.hm.com/no/product/48444?article=48444-C

Tenkte mørk og tett sort strømpebukse. Dessverre er mine sorte finsko ødelagte så håper det ikke ser helt idiotisk ut med lyse

Da får du kjøpe deg noen nye eller reparere de som er ødelagte.

Du kan ikke bruke sort strømpebukse og lyse sko til den kjolen! Blir helt sjokkert over manglende stilsans hos noen.

Anonymous poster hash: 9c31d...056

Gjest Pheel
Skrevet

Jeg likte helt klart nr. 4 best.

Skrevet

Fra Somedays Lovin'

Fra Object

198683_2_3_5.jpg

Fra Glamorous

funm1e-i.jpg

Fra French Connection

j1eoKVE.jpg

Fra Selected Femme

Nr 2 var kjempefin! Vakker og så fin nå om våren.:)

Selv skal jeg ha bunad. Veldig greit med bunad på sånne dager!

Gjest Saxofon
Skrevet

Med lyse sko ville jeg valgt en tynn strømpebukse i en farge av typen "nude". Tett, svart strømpebukse og lyse sko blir totalt kræsj etter min mening. Du har ikke mulighet til å kjøpe nye/få reparert de svarte finskoene? Det er jo sånn alle kvinner "må" ha i skapet.

Ja jeg oppdaget dessverre at skoene var ødelagte forsent. Jeg er veldig blek så lys/nude strømpebukse blir alltid mye mørkere enn hva jeg er. Fant en tynn sort strømpebukse heller så nå er ikke kontrasten like stor. Jeg synes det ser greit ut og jeg er heller ikke fokuset den dagen så dette kommer til å gå bra :)

Skrevet

Fra Somedays Lovin'

:rodmer:

Argh, husker når du kjøpte denne/postet i hva har du kjøpt i dag-tråden, har lett etter den siden. Den er så sinnsykt kul, men den er jo utsolgt overalt! Kunne tenkt meg å bo i den i sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...