Gå til innhold

Kjøpe leilighet i Oslo med hund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser etter leilighet i Oslo, og de aller fleste leiligheter krever at man søker styret om tillatelse.

Det er jo veldig skummelt å legge inn bud hvis man ikke vet om man kan ta med hunden sin? Det er ikke et alternativ å gi henne bort.

Hvordan fungerer dette?

Anonymous poster hash: d31e3...e3d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest går dette greit. De reglene eksisterer veldig ofte for at man skal holde kontroll på antall og hva slags dyr som er i sameiet.

Skrevet

Du kan jo alltids maile styret på forhånd og høre hva de sier :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo alltids maile styret på forhånd og høre hva de sier :)

Men de må jo bli innmari lei av masse mail hver gang en leilighet er til salgs i bygget?

Jeg har to. :P Eller.. Jeg har en, kjæresten min har en og i tillegg passer jeg søsteren min sin med jevne mellomrom. To av de er små (men ikke bjeffete), mens kjæresten min sin er litt større. De kommer ikke til å være der hele tiden da men, det kan jo hende kjæresten flytter inn med tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs vel hvor mye hunden din er verdt, men de færreste hunder vil bli godtart som bytte mot leilighet. En hund er som regel verdt maks 40 000kr, og en leilighet er verdt noen millioner

Anonymous poster hash: 7a481...0b4

Skrevet

Men de må jo bli innmari lei av masse mail hver gang en leilighet er til salgs i bygget?

Jeg har to. :P Eller.. Jeg har en, kjæresten min har en og i tillegg passer jeg søsteren min sin med jevne mellomrom. To av de er små (men ikke bjeffete), mens kjæresten min sin er litt større. De kommer ikke til å være der hele tiden da men, det kan jo hende kjæresten flytter inn med tiden.

Da burde de ikke være i styret om de skal bli lei av det :) Men hør med de som selger om de vet hvordan det er. Når jeg kjøpte borettslagsleilighet, så fikk jeg beskjed fra hun jeg kjøpte av at det var mange katter i leilighetene, og en del hunder så det burde ikke være et problem :) Kan hende nåværende eier vet (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...