AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Jeg vet jo sånn hva det er på engelsk, men jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal plassere det i spekteret over hvor godt man liker en person! En crush er jo mer enn å like noen, men samtidig ikke helt forelsket? Er det bare at man er interessert? Eller bare tiltrukket av utseendet? Hvordan tolker du crush? Kanskje jeg finner ut hva det faktisk betyr når noen sier at de har en crush på noen. Anonymous poster hash: 0b37d...541
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Tenk på det som kjendis-crush, da blir det kanskje lettere? Anonymous poster hash: 7fc74...93a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Nja, en fortalte meg nettopp at han har hatt en crush på meg lenge, og jeg klarer ikke helt å koble opp kjendiscrush til det. Tenk på det som kjendis-crush, da blir det kanskje lettere? Anonymous poster hash: 7fc74...93a Anonymous poster hash: 977dd...27f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Jeg ser på det mer som betatthet, mens andre kan kanskje se på det litt mer som en forelskelse. Det er litt forskjellig hva man legger i det. Jeg ser uansett ikke hvorfor du driver og spekulerer i dette. Han sier jo rett ut at han har hatt et godt øye til deg lenge. Anonymous poster hash: d9120...4c0
Million Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 "Crush" betyr for meg å mere sverme for noen, uten å være direkte dødsforelsket. Gjerne noe man er før man kjenner en person, men bare har sett vedkommende og svermer litt for utseendet til vedkommende, som man finner veldig attraktiv.
Gjest Bruce Wayne Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Hvordan tolker du crush? Man sitter og googler is she interested.. 1
Cordelia Skrevet 28. april 2015 #8 Skrevet 28. april 2015 Betatt og/eller småforelsket. Kan og være avstandsforelskelse.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #9 Skrevet 29. april 2015 Det er en veldig "enkel" form for forelskelse. Vi har vel ikke noe godt ord for det på norsk. Når jeg sier "crush", mener jeg i alle fall småbetatt, men ikke noe "viktig". Anonymous poster hash: 2d9e1...c6c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #11 Skrevet 26. august 2022 Million skrev (På 28.4.2015 den 16.44): "Crush" betyr for meg å mere sverme for noen, uten å være direkte dødsforelsket. Gjerne noe man er før man kjenner en person, men bare har sett vedkommende og svermer litt for utseendet til vedkommende, som man finner veldig attraktiv. Enig med deg. Jeg har et crush på klassekontakten til ene barnet mitt. Har kun sett henne på et foreldremøte, en elevsamtale og pratet litt på sommeravslutningen i år. Hun har kun vært hans lærer et halvt år. Det er litt slitsomt …. Anonymkode: c173b...8eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå