AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Jeg har sett at for at jeg skal gå ned i vekt bør jeg spise litt over 1200 per dag.. men går jeg uansett ned i vekt uansett hva jeg spiser så lenge jeg teller kaloriene i løpet av dagen slik at det blir på litt over 1200??Anonymous poster hash: 0bdb2...340
Gjest HeiHade Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Ja. Men få i deg mer enn 1200, med mindre det er muskelvekt du er ute etter å miste.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 1200kcal er ikke så mye det, så vil du ned i vekt og bli der samt opprettholde et jevn bra energinivå i løpet av dagen burde du sette deg litt inn i hva slags kalorier som er bra for deg! Er stor forskjell på kalori og kalori Anonymous poster hash: fa724...e50
Pringle Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 1200 kalorier kan være tilstrekkelig hvis trådstarter er liten og sedat. Alder og kjønn har også betydning (eldre og kvinner trenger mindre energi enn yngre og menn, uavhengig av vekt og aktivitetsnivå). Det er ikke forskjell på kalorier. En kalori er en enhet for energi. MEN det er forskjell på næringsinnhold i forskjellig mat. Vi trenger noe fra alle matvaregrupper hver dag for å ha bra helse, noe som på kort sikt betyr å være mette, opplagte og i godt humør.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Ja, du går ned uansett så lenge antall kalorier bli 1200. Men det er klart det vil væe stor forskjell på hvor lett det er å holde seg til 1200. Hvis du spiser mye godteri, blir jo 1200 borte på ingen tid. Jeg kan spise 200 gram melkesjokolade på en halvtime, og da ville alle de 1200 kaloriene vært brukt opp. Finn ut hvordan du kan fordele det slik at du holder deg mett gjennom dagen. Anonymous poster hash: 452c5...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå