Gå til innhold

Mor og svigersønn som ikke er på talefot

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg/vi har kommet i en lei situasjon hvor min mann og min mor ikke snakker sammen. Dette skyldes en konkret hendelse, men det er ingen tvil om at det er min mor som opptrer helt irrasjonelt. Hun har en personlighet som ikke er enkel i utgangspunktet, og dette har virkelig vist seg til fulle nå den siste tiden. Hun opptrer veldig avvisende, til tider frekt, men samtidig innimellom greit nok sånn at det er vanskelig å beskylde henne for noe (litt vanskelig å forklare. Mange har forsøkt å snakke med henne, men hun er fullstendig låst i sin oppfatning, og hele situasjonen er veldig vanskelig. Det er vanskelig å bryte kontakten med henne da vi bor like i nærheten, og jeg har et veldig godt forhold til min far (som bor sammen med henne). Jeg ønsker heller ikke å blande vårt barn inn i konflikten, og hun er ei fin bestemor, så foreløbig tenker jeg at den kontakten opprettholdes. Men hvordan i all verden kan man løse dette uten at det går utover andre????

Anonymous poster hash: 7352b...0e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom hun vil se barnebarnet må hun oppføre seg. Er ikke så mye mer å gjøre. Jeg hadde støttet partner om moren min var stygg mot han. Kunne heller møtt bestefar ute på kafe uten svigermor.

Anonymous poster hash: cc292...ad0
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare unngått min mor, jeg hadde støttet min samboer/mann. Iallefall hvis det stemmer at det er din mor som er problemet. Møt faren din, kanskje din mor etterhvert vil forstå at hun har gjort/sagt noe galt? Vi har ikke kontakt med svoger fordi de nekter å prate med/høre på hva vi har å si. Jeg synes det er trist at det er blitt slik, men vi har godtatt det og greier oss fint uten de!

Anonymous poster hash: a7563...f65
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...