Gå til innhold

Nå er årets verandakasser på plass

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herligheten, så flott! - Har du sådd blomkarse inne først, siden de er så store nå?

Jeg må vente til jeg har malt rekkverket først, og da må det slutte å regne! Gleder meg og skal ha lilla og blå blomster i samplanting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herligheten, så flott! - Har du sådd blomkarse inne først, siden de er så store nå?

Jeg må vente til jeg har malt rekkverket først, og da må det slutte å regne! Gleder meg og skal ha lilla og blå blomster i samplanting.

Ja, for første gang :). Har klart å holde de kompakte og lubne ved å la de stå ute om dagen og inn om natta. Har også sådd blomstererter for første gang inne, blir fine de og. Har sådd de i en melkekartong for å ille ødelegge rota.

Anonymous poster hash: 8e43e...7ea

AnonymBruker
Skrevet

Nydelig. Har virkelig fått taket på samplantingen de siste årene, har blitt tøffere :).

AnonymBruker
Skrevet

Samplanting er kjempefint. Jeg har pleid å sette dem litt tettere enn anbefalt og har fått enormt frodige kasser. Hvis en plante blir for stor eller blomstrer av for tidlig, er det jo enkelt å bytte ut/plante inn en ny liten en, eller la andre få breie seg litt utover.

Anonymous poster hash: 619ec...247
  • Liker 1
Skrevet

Ja, for første gang :). Har klart å holde de kompakte og lubne ved å la de stå ute om dagen og inn om natta. Har også sådd blomstererter for første gang inne, blir fine de og. Har sådd de i en melkekartong for å ille ødelegge rota.

Imponert! Det er litt av en sjau å holde på sånn, men resultatet er verdt det. Jeg har forøvrig sådd erteblomster utendørs, og det ser ut som de greier seg fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...