AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Vi gifter oss i juli 2016, og jeg har egentlig bestemt meg for hvem jeg ønsker å spørre om å være forlover. Er det for tidlig å snakke med henne allerede nå, eller er det smart, med tanke på all planleggingen? Jeg tenker jo at det er greit å være ute i god tid, men hva er normalt? Merker hvor rådvill jeg faktisk er når det gjelder tradisjoner og alt det der nå! Anonymous poster hash: dddf9...c11
FriCol Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Vi skal gifte oss i juni 2016 og jeg har allerede fortalt ei venninne at jeg vil at hun skal være forloveren min Vi begynner nok ikke å planlegge stort før om et år, men jeg visste jo at det var henne jeg ville ha som forlover så det kunne jeg like gjerne fortelle henne
FriCol Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Vi skal gifte oss i juni 2016 og jeg har allerede fortalt ei venninne at jeg vil at hun skal være forloveren min Vi begynner nok ikke å planlegge stort før om et år, men jeg visste jo at det var henne jeg ville ha som forlover så det kunne jeg like gjerne fortelle henne Ops, tastefeil, vi gifter oss juni 2017 så vi har god tid med andre ord!
Rosa Sitron Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Jeg sa ifra til forloveren min den dagen jeg forlovet meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå