AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Noen som vet om noen dyktige frisører i Bergensområdet? Type Bergen sentrum, Bergen Vest, Askøy... Gjerne noen som ikke er altfor stive i pris Anonymous poster hash: ebbfb...2a8
mijaa Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Prisnivået ligger litt over hva jeg betaler hjemme på østlandet, men hos Ramsvik er de kjempe dyktige! Hvis du vil få det litt billigere, kan du jo se om de har noen lærlinger nå og bestille time hos de Har også hørt snakk om en økologisk frisør i området rundt Fløibanen som visst er kjempeflink, men har ikke vært der selv. 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Prisnivået ligger litt over hva jeg betaler hjemme på østlandet, men hos Ramsvik er de kjempe dyktige! Hvis du vil få det litt billigere, kan du jo se om de har noen lærlinger nå og bestille time hos de Har også hørt snakk om en økologisk frisør i området rundt Fløibanen som visst er kjempeflink, men har ikke vært der selv. huldra frisørAnonymous poster hash: cbaa6...f3b
Kaffejenta30 Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 huldra frisørAnonymous poster hash: cbaa6...f3b Eller Floke i Skostredet? Jeg går hos de og er superfornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå