Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

han vil ikke snakke om noe som helst lengre...ikke vil han høre på hva jeg sier heller, han bare går, begynner å snakke om noe annet eller ler det bort i en fleip. Dette irriterer meg noe voldsomt siden jeg av og til mener man har behov for å snakke om og klarne opp i en del ting... Jeg anser dette som et så stort problem at jeg ikke vil dele livet mitt med han dersom han ALDRI kan sette sine egne behov til side og høre litt på meg, dette har jeg og prøvd å forklare han, at forholdet fungerer ikke for meg på en slik måte...da gjorde han det han alltid gjør (les linje 2og 3!)... Vi har barn sammen og har tidligere ikke hatt dette problemet i forholdet, men det jeg har fått ut av han er at han mener det er unaturlig å snakke om sine følelser... Greit at mannfolk er mannfoklk og alt det dær...men skal virkelig dette få ødelegge forholdet??? Tips???

Videoannonse
Annonse
Gjest wooppii
Skrevet

hei,skjønner at du er fortvilet.kommunikasjonen mellom dere må jo fungere skal det vare i det lengre løp.

å ja,menn er menn og kvinner er kvinner.

vi kvinner kan jo være flinke til å snakke ting ihjel også,eller henge oss opp i bagateller,og da er det ikke rart mannen kryper inn i skallet sitt.sier ikke at det er tilfelle mellom dere,men det kan være noe å ha i bakhodet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...