Gå til innhold

Hvorfor kan ikke vi med standard under middels få skryte litt og, a?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom igjen, skryt av ditt hus/leilighet!

Jeg har en deilig gulfarge på badet. Den matcher de sprukne og misfargede baderomsflisene fra 80-tallet. Dusjen, som mangler et håndtak, passer også godt inn i stilen. Shabby er in, eller?

Soverommet har litt tagging på døren fra de forrige leieboerne, men det er underholdende å tenke på at de kanskje syntes det var vakkert. Har ikke giddet å male den mørke, klaustrofobiske blåfargen som gjør rommet mindre enn det er. Det er deilig å føle man har en egen, trygg hule å sove i.

Kjøkkenet er fra 80-tallet, men skapdørene (i en varm trefarge med marmorering), fungerer fortsatt.

Hele leiligheten har et shabby 80-tallspreg :)

Anonymous poster hash: b3473...ff1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke skryte, for jeg leier bare og har ikke så mye innflytelse på leilighetens utseende, men det er jo litt morsomt med alle hullene i taket i stua som ser ut som de er etter champagnekorker :P

Anonymous poster hash: 0fc75...65c

AnonymBruker
Skrevet

Tror at vi er de eneste i rekkehuset som ikke har pusset opp siden det ble bygd for 10 år siden. Er ikke hvite lister, de har trefarge i hele leiligheten. Kjøkkeninnredingen er en ganske kjedelig hvit, helt standard. Syns ikke at det gjør noe selv om det finnes mye som er finere. Syns at vi har det koselig, og at innredningen har mye å si.

Anonymous poster hash: d1578...ef0

AnonymBruker
Skrevet

Tja her har vi gammel slarkete 50-talls kjøkkeninnredning med skjeve skyvedører og gulnede fliser. Soverommet har spygrønne vegger og forferdelig upraktiske innebygde skap med smale, dype hyller. Vi har pusset litt opp her og der men yttergangen ser helt forjævlig ut og flere steder i huset mangler det gulvlister.

Men vi bor billig og trives nå uansett. Man blir vant med det meste :)

Anonymous poster hash: 1d7bd...525

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...