AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Finnes det alternativer til å ha et tradisjonelt internett-abonnement? Dvs. måter du kan få internett på uten å binde deg til en langvarig avtale, noe midlertidig? For mobil kan man jo ha kontantkort, eksisterer det noe tilsvarende? Gitt at det er net i bygget selvsagt. Anonymous poster hash: 04c1d...a3d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Ingen som vet om noe? Anonymous poster hash: 04c1d...a3d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Jeg har ikke sett noen kabelbaserte internettleverandører som krever binding, med mindre det er for å få en spesielt lav pris eller fordi de må grave for å legge det inn. Alle krever abonnement, men når du sier opp trenger du ikke betale mer enn 0-1 mnd. Det er så vidt jeg vet ingen som har betaling kun basert på bruk. Anonymous poster hash: d83e0...d43
Sirah Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Man kan vel kjøpe mobilt bredbånd uten binding dersom man betaler fullpris for den "internettpennen" eller hva nå det heter?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Man kan vel kjøpe mobilt bredbånd uten binding dersom man betaler fullpris for den "internettpennen" eller hva nå det heter? Hva er "internettpennen"? Litt grønn på akkurat det her. Anonymous poster hash: 04c1d...a3d
Sirah Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Hva er "internettpennen"? Litt grønn på akkurat det her. Anonymous poster hash: 04c1d...a3d Det heter garantert ikke det Jeg hadde mobilt bredbånd en gang og da brukte jeg en dings som så ut som en minnepenn som ruter Bare koblet den inn i usbporten på pcen.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Det heter garantert ikke det Jeg hadde mobilt bredbånd en gang og da brukte jeg en dings som så ut som en minnepenn som ruter Bare koblet den inn i usbporten på pcen. Kanskje jeg bare kan gå i en butikk og spørre. Hvor er best å gå for slikt? Anonymous poster hash: 04c1d...a3d
Britt Banditt Skrevet 28. april 2015 #8 Skrevet 28. april 2015 https://www.chess.no/abonnement/bredbaandHusk at hvis du surfer en del (altså over det du betaler for) så struper de farten, og det blir så dårlig at du i praksis bare kan la vær å bruke nettet. Jeg sjekket opp dette for ett års tid siden, og da hadde ikke disse bindingstid (men mener Netcom/Telenor/Ice etc har det, kan hende det er måter å "komme unna" det da).
Neutral90 Skrevet 28. april 2015 #9 Skrevet 28. april 2015 https://www.chess.no/abonnement/bredbaandHusk at hvis du surfer en del (altså over det du betaler for) så struper de farten, og det blir så dårlig at du i praksis bare kan la vær å bruke nettet. Jeg sjekket opp dette for ett års tid siden, og da hadde ikke disse bindingstid (men mener Netcom/Telenor/Ice etc har det, kan hende det er måter å "komme unna" det da). Hos netcom slipper du bindingstid hvis du betaler fullrpis for ruteren til mobilt bredbånd
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 https://www.chess.no/abonnement/bredbaandHusk at hvis du surfer en del (altså over det du betaler for) så struper de farten, og det blir så dårlig at du i praksis bare kan la vær å bruke nettet. Jeg sjekket opp dette for ett års tid siden, og da hadde ikke disse bindingstid (men mener Netcom/Telenor/Ice etc har det, kan hende det er måter å "komme unna" det da). Det er dette jeg har bestilt nå. Er dette helt mobilt eller er det slik at man må koble en duppedings inn i pcen? I så fall, får man mer enn en (dersom man har en venn over f.eks.).? Anonymous poster hash: 04c1d...a3d
-Jiinxs- Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Det er dette jeg har bestilt nå. Er dette helt mobilt eller er det slik at man må koble en duppedings inn i pcen? I så fall, får man mer enn en (dersom man har en venn over f.eks.).? Anonymous poster hash: 04c1d...a3d Jeg har aldri brukt Chess før, men ut ifra linken så ser det ut som du kan velge å kjøpe det med et Modem eller uten. Kjøper du med modem så får du sikkert en av disse Kjøper du uten modem så får du sikkert et nytt simkort og så bruker du det innebygde 3g/4g nett. Men det kan virker litt knotet om du skal surfe med mobilen din. Da jeg hadde mobiltbredbånd så brukter jeg det på nettbrettet, med kun et simkort og så har du muligheten å dele nettet ifra nettbrettet med mobil eller andre dubbeditter.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #12 Skrevet 3. mai 2015 Finnes kontantpakke på mobilt bredbånd akkurat som kontantpakke på telefon. Netcom har, om andre har vet jeg ikke. Anonymous poster hash: fd0c3...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå