Gå til innhold

Føler at sønnen min elsker mormor og tante mer enn meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har akkurat flyttet til utlandet etter å ha hatt et veldig nært og tett forhold til min familie i Norge. Eldste sønnen min på 5 har alltid vært mye sammen med min familie og jeg skjønner selvsagt at dette vil være et stort savn for han.

Men jeg sitter nå med en stooooor klump i halsen og hjertet mitt er på bristepunktet for han sier at han heller kunne tenke seg å bo hos besteforeldrene i Norge enn med oss. Vi prøver jo så godt vi kan å gjøre det hyggelig og finne på ting med barna, men siden vi har tre små så blir det jo veldig hektisk til tider. Besteforeldrene har alltid mye tid og de sier sjeldent nei og det kan jeg ikke konkurrere med. Jeg føler meg rett og slett som en mislykket mor og at han ikke ser på meg som en god mamma. Jeg er absolutt ikke perfekt, jeg kan bli veldig sint og sur og jeg er mer sliten enn mormor og tante!

Anonymous poster hash: dac5e...b6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en stor ting å flytte. Hadde han flyttet med mormor og tante, så hadde det jo vært deg han savnet.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en stor ting å flytte. Hadde han flyttet med mormor og tante, så hadde det jo vært deg han savnet.

Enig. Jeg personlig ville aldri funnet på å flytte til utlandet med barna med mindre jeg absolutt MÅTTE. Noe som jeg tenker strengt tatt er umulig når man bor i Norge. Her er alltid et sikkerhetsnett, så man må ikke reise fra landet for å få det bedre. Skjønner godt at guttungen savner familien. Men han er selvsagt mest glad i deg.

Anonymous poster hash: 2445d...599

Skrevet

Han savner nok det gamle bodstedet og vil bo med de som er i nærheten av det. Besteforeldre og tanter kan også gjerne skumme fløten med barnet, og da vil jo barnet kun ha positive assosiasjoner med dem, men selvsagt er hun/han mest glad i deg! Jeg tror ikke hun/han tenker over at det hun/han sier kan være sårende, men det er nok ikke ment sånn heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...