Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest needhelp
Skrevet

Nå bruker jeg flawless finish foundation fra Elizabeth Arden og Clinique's stay matte powder oil free og er fornøyd med dem, men syns de smitter for lett av.

F.eks er mobilen full av sminke etter bare en kort samtale.

Noen tips til alternativer som ikke smitter av så lett ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HR Spectacular foundation skal ikke smitte av. Har ikke brukt den så lenge, men er kjempe fornøyd så langt.

Den er passe dekkende og passer alle hudtyper. Kjenner ikke at jeg har den på i det hele tatt.

Skrevet

nina ricci flytende foundation smitter ikke av, og den ser fullstendig naturlig ut.

Gjest Ethereal
Skrevet

ID Bare Escentuals sitter som støpt på, det oppdaget jeg da jeg fikk altfor mye warmth (løst solpudder) på kosten her en dag, og endte opp med en brun stripe på tvers av hele ansiktet. :roll:

Men fra spøk til alvor: den sitter som støpt, selv etter en treningsøkt.

Skrevet

Helt enig med Ethereal; ID Bare Escentuals sitter utrolig godt på!!

Gjest Omorosa
Skrevet

Og hvor får man kjøpt ID Bare Essentials?

Skrevet

Man får kjøpt ID hos hudpleiere, du kan også bestille fra www.essentialdayspa.com .

Gjest neeedhelp
Skrevet

Hva med pudder da ?

Jeg er vel ikke avhengig av en foundation som sitter godt om jeg har et pudder som sitter godt..

Og i og med at pudderet jo er ytterst og dermed forsvinner først, hjelper det ikke med foundation som ikke smitter av om pudderet gjør det.

Men det er kanskje vanskelig å finne pudder som ikke smitter av ?

Skrevet

du trenger både foundation og pudder som ikke smitter av. personlig liker jeg best pudder fra shiseido, både løst og kompakt, hver til sitt bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...