Gå til innhold

Julegal!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Dermed er det offisielt.

Jeg er spik hakke gal!

:nisse:

Nå står det en julefilm og surrer i bakgrunnen!

Sommern er knapt nok over før jeg er klar for jul igjen. Pakker og kort er planlagt, sgs-katalogen er saumfart på jakt etter formingsutstyr.(synes julekatalogen som kommer i oktober komme lovlig sent :roll:

Jeg elsker jul og siden jula i fjor ble så amputert, så skal det gjøres godt igjen i år :hoppe:

Flere julegale? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene nei Madley :ler::nisse:

Må love meg selv dyrt og hellig at jeg ikke får sette på jule-cd´en før tidligst november (sent oktober.. )

Men julegavene er allerede planlagt ja! Laget alle selv i fjor, og skal selvfølgelig gjøre det i år også. Ingenting er som å gi en gave som er brukt mange timer og flid på.

Og så må det lages marsipan! Masse julegodt som blir spist opp før julaften.. :sikle:

Og det er bare 4 måneder igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe annet enn at jeg kun har igjen 3 julegaver å kjøpe :ler: Hater nemlig å stå i kø når alle andre skal handle til jul :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker julen og har gledet meg helt siden nyttår :wink: overhodet ikke unormalt å høre på julesanger i august eller drømme om desember da coca cola sine julereklamer kommer på igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dermed er det offisielt.

Jeg er spik hakke gal!

:nisse:

Nå står det en julefilm og surrer i bakgrunnen!

Sommern er knapt nok over før jeg er klar for jul igjen. Pakker og kort er planlagt, sgs-katalogen er saumfart på jakt etter formingsutstyr.(synes julekatalogen som kommer i oktober komme lovlig sent :roll:

Jeg elsker jul og siden jula i fjor ble så amputert, så skal det gjøres godt igjen i år :hoppe:

Flere julegale? :ler:

Har du snakket med legen om det? :-? Det finnes piller for de som er gale vet du.

Alvor..når du begynner i august, er du da ike dritlei da jula kommer?

blir det noe stas når vinteren banker på?

vi sitter ute i solen om dagen, og er ddet noe som er langt borte, så er det julen.

jeg ønsker at butikkene skal bremse litt også. de er tidligere og tidligere for hvert år.

du må bare kose deg, men.....har du barn i huset ditt?

da sier jeg stakkars barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simpelthen ELSKER julen.

:nisse::nisse::nisse::nisse:

Er i gang med å planlegge:

Gjester,

gaver, (har begynnt litt shopping)

mat,

klær,

bakst,

godter,

og sist med ikke minst pyntingen.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

En av de hyggligste setningene som er:

Riktig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og litt jule-gal. Vi er fire venninner som allerede er begynt med vårt årlige juleverksted. Der lager vi gaver,pakkelapper,stearinlys,strømpenisser og mye mer. Vi må begynne nå ellers blir vi ikke ferdige til jul. Vi har også tradisjon på kakebaking og sying av lammerull og/eller sylte.

I år skal vi være hjemme bare oss for forste gang siden vår felles sønn ble født.Gleder meg allerede.

Så god julegalskap allesammen..tjohi! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et bitte-lite spørsmål: Her en dag snakket jeg med en vennine av meg, hun er ferdig med julepresangene allerede. Kjøpt på salg i sommer. Men hva når julen kommer og tante Berit lurer på hvor genseren til lille Per er kjøpt - den var nemlig litt liten - hva da? Sier man da at....eh....den kjøpte jeg på salg i juli??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med julen som gjør at dere gleder dere sånn?

Er det jula selv eller forventningen om jul som er størst? For meg er jul uker med forventning og glede, så kommer juleaften og er OK frem til noen har drukket litt for mye av akevitten og argumentene/kranglingen starter, og så er det første juledag, spill, mer mat og på dette tidspunktet har jeg glemt hvorfor jeg gledet meg så mye...

Forresten: i år skal mannen min og jeg feire jul uten familie. Noen som har noen ideer til hvordan vi kan gjøre det? Noen som har feiret jul på hotel/utenbys/hjemme alene/noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnKristin

Jeg har faktisk blitt mere glad i jula etter at jeg ble voksen og fikk egne barn - antageligvis fordi det gjerne ble drukket litt vel mye av juleakevitten hjemme hos oss da jeg bodde med foreldrene mine, slik at julehyggen gjerne gikk over til engstelse senere utpå kvelden.....

Da vi bestemte oss for at vi ville feire jula alene - føltes det litt rart etter at avgjørelsen ble tatt, men jeg har ikke angret en eneste gang på det. Vi har tatt med oss de koseligste minnene fra våre barndoms julefeiringer og smeltet det sammen til egne tradisjoner nå.

Nå som vi har to små gutter er det bare enda koseligere - vi hygger oss med alle juleforberedelsen, baker, brygger, har juleverksted, lager julekort...

Vi begynner så smått med forbereselsene i midten av november - og jeg er vel litt julegal jeg og, for etter at sommerferien er over streifer tanken på jula meg ganske ofte fremover høsten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, jeg heter Arwen og er julegal :vinke:

hehe.. har begynt å glede meg jeg oså. Skal prøve å fordele utgiftene litt i år, så starter med julegaver når neste studielån kommer tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg heter Majan og er også julegal!

Jeg er i full gang med og kjøpe inn julegaver. Broderer noen bilder også som skal gis bort til jul

:nisse: :nisse: :nisse: :nisse: :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...