Gå til innhold

beste butikk-øl?

10 stemmer

1. 1. Øl

• Tuborg green
      4
    • Hansa pilsner
      2
    • Ringnes pilsner
      2
    • Carlsberg pilsner
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken (mat)butikk øl liker dere best av disse?

Selv liker jeg corona men den er dyrere enn de fleste, noe som jeg må ta hensyn til. Så av den billigste billigølen, hvilken liker du best?

Vet ikke om flere som ligger på rundt 20kr pr, så kom gjerne med innspill også.

Anonymous poster hash: a9528...3bb
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes faktisk "BARE" ølen til Rema1000 , deres egen billigølmerke, er bedre enn både carlsberg og heineken :) Seidel funker også, den har de på kiwi og andre kjeder, øl er øl og etter én boks så er man vant med smaken uansett ut resten av kvelden :)

Anonymous poster hash: 3a314...1b4
  • Liker 2
Skrevet

Seidel smaker gjær, hvordan klarer noen å like det :sjokkert: Neinei, øl er ikke bare øl og jeg blir aldri vant til Seidel.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke spesielt glad i noen av de der... Litt villedende trådtittel egentlig, dette er jo bare en liten brøkdel av ølet som selges i butikk. Mente du "hvilken av disse ølene liker du best"?

Anonymous poster hash: dc16d...ff1

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke spesielt glad i noen av de der... Litt villedende trådtittel egentlig, dette er jo bare en liten brøkdel av ølet som selges i butikk. Mente du "hvilken av disse ølene liker du best"?

egentlig var det bare fordi jeg selv visste om at de var billige. Men jeg ville også ha tips til andre billige og gode øl, så den pollen var ikke hovedpoenget med tråden. Slike som koster rundt 20 for 0,33l. Ikke de som koster 32 som Corona.

Så både hvilken av de ølene folk liker best, og innspill om andre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror hun er ute etter tips på billig øl som smaker best/greit

Anonymous poster hash: 3a314...1b4
Skrevet

Tv2 hadde en test på det nylig. Mener å huske at kompils og Turborg gjorde det ganske bra:)

Skrevet

Carlsberg koster jo nesten 30 kroner (av en eller annen underlig grunn, det tappes vel i Norge sånn som Tuborg som koster under 25 kroner).

Synes både Tuborg, Ringnes og Hansa er brukbare billigpilsnere.

AnonymBruker
Skrevet

egentlig var det bare fordi jeg selv visste om at de var billige. Men jeg ville også ha tips til andre billige og gode øl, så den pollen var ikke hovedpoenget med tråden. Slike som koster rundt 20 for 0,33l. Ikke de som koster 32 som Corona.

Så både hvilken av de ølene folk liker best, og innspill om andre.

Skjønner :)

Av de billiger, så synes jeg pilsen til Frydenlund er go!

Skrevet

Frydenlund fatøl er veldig god, men vet ikke om den er så billig. Ellers er den tjekkiske Budvar ganske billig på min nærbutikk, 30kr for 0,5l. Den er kjempegod!

Skrevet

Hansa eller Carlsberg... xD
Drikker ikke ofte, så aner ikke hva prisen på øl er..
Og om jeg har lyst på øl en helg, så slenger jeg oppi 1-2 bokser/flasker og ikke mer enn det :P
(men mørk øl er godt i matlaging også..men da blir det kjøpt en boks/flaske på polet...)

Skrevet

Av de som er listet opp liker jeg Carlsberg best, men den koster vel ikke 20kr. boksen. Synes Rema sin Bare er den beste av billig-ølet. Lyst, relativt søtt og lettdrikkelig.

Finnes mye øl (i butikk, men litt dyrere) som er utrolig mye bedre enn Tuborg o.l, da. Nøgne Ø, Lade gaard, Aass gourmet, Brewdog, Haand bryggeriet osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...