Alja Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Vist du måtte velge: ville du at barnet ditt skulle vært et mobbeoffer eller en mobber?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Ville ha passet på at barnet mitt var sterkt uansett hva. Heller mobber enn mobbeoffer men jeg ville ha oppdratt han eller henne til å ta igjen og kreve respekt uansett hva men ikke slå først. Anonymous poster hash: 2bd79...486 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Det blir som er spørre ville du helst pult faren din eller bestefaren din. Herregud. Hadde ungen min vært en mobber ville han/hun fått spanskrøret og heftig opplæring i hva medmenneskelighet og folkeskikk er, ville sørga for dette fra ungen begynte å snakke så frykter egentlig ikke at det skal skje. Hadde ungen min vært et mobbeoffer ville jeg visst at det kom til å slite resten av livet med dårlig selvfølelse og sørget for å gi klemmer hver dag og fortelle hvor stolt jeg er av barnet mitt, kanskje det ville lært barnet å prøve å overse mobbere. Men om alle foreldre hadde gjort som førstnevnte så ville det faktisk ikke vært noen mobbere i det hele tatt, så foreldrene har ansvaret på å lære unga sine moral, gjør alle det så er det ingen som prøver å påvirke skolevenner på å bli med å mobbe noen. Anonymous poster hash: c5a49...3ac 1
Gjest Daenerys Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Tråden er ryddet for persondebatt og flyttes til barn og familie. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå