Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vist du måtte velge: ville du at barnet ditt skulle vært et mobbeoffer eller en mobber?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville ha passet på at barnet mitt var sterkt uansett hva. Heller mobber enn mobbeoffer men jeg ville ha oppdratt han eller henne til å ta igjen og kreve respekt uansett hva men ikke slå først.

Anonymous poster hash: 2bd79...486
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det blir som er spørre ville du helst pult faren din eller bestefaren din. Herregud.

Hadde ungen min vært en mobber ville han/hun fått spanskrøret og heftig opplæring i hva medmenneskelighet og folkeskikk er, ville sørga for dette fra ungen begynte å snakke så frykter egentlig ikke at det skal skje.
Hadde ungen min vært et mobbeoffer ville jeg visst at det kom til å slite resten av livet med dårlig selvfølelse og sørget for å gi klemmer hver dag og fortelle hvor stolt jeg er av barnet mitt, kanskje det ville lært barnet å prøve å overse mobbere. Men om alle foreldre hadde gjort som førstnevnte så ville det faktisk ikke vært noen mobbere i det hele tatt, så foreldrene har ansvaret på å lære unga sine moral, gjør alle det så er det ingen som prøver å påvirke skolevenner på å bli med å mobbe noen.

Anonymous poster hash: c5a49...3ac
  • Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og flyttes til barn og familie.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...