nessi Skrevet 25. august 2004 #1 Skrevet 25. august 2004 Vi skal ha tørkablader som vi skal skrive navnet på med sølvtusj som bordkort. Hadde i utgangspunktet tenkt å bare legge de på tallerkenen, men så kom vi på at da kan de jo fort blåse bort. Er det noen som har noen gode ideer til hvordan jeg skal legge/feste bladene på hver enkelt plass?
Bokalven Skrevet 25. august 2004 #2 Skrevet 25. august 2004 Er det å tape dem til tallerknen med dobbeltsidig tape en løsning?
nessi Skrevet 25. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2004 Vet ikke helt lunacia. Er jo litt ekkelt når folk skal spise av tallerkenen etterpå. Har fått forslag om å lime en 50 øring under hvert blad, men ei venninne mente det var litt rart.
eliassen Skrevet 25. august 2004 #4 Skrevet 25. august 2004 Hva med å knyte et veldig tynt silkebånd i stilken på bladet, og feste to ringer i det?
ragsan Skrevet 25. august 2004 #5 Skrevet 25. august 2004 I stedet for en femtiøring kan du vel f.eks. bruke sånne glass-"pebbles"? De hadde veldig billige sånne pebbles på IKEA, men vet ikke om de fortsatt har. Et annet alternativ er å lime dem fast i et silkebånd som er langt nok til at enden(e) kan legges under tallerkenen.
~*Unni*~ Skrevet 25. august 2004 #6 Skrevet 25. august 2004 Vi laget noen kjempefine bordkort bestående av sølvskrift på et "blad" pyntet med en liten rose og festet på et hjerte av rosa "ståltråd" som hang på glassene....dritlekkert og etter ide av min kjære søster Marianne. Det kommer om noen dager på ide-siden på bryllupssiden vår....jaja...maser om den der siden vår men altså der kommer alt om vårt bryllup bare jeg får summet meg litt
lille mor Skrevet 25. august 2004 #7 Skrevet 25. august 2004 Hva med en sølv-spiral, festet i stilken. En liten sten. En liten snor med perler.
sommerbrud04 Skrevet 26. august 2004 #8 Skrevet 26. august 2004 hva med å lage en slags serviettring av et fint og litt tykt papir, og så lime bladet på det? Så ruller du servietten og legger inni.. det blir ganske stilig
nessi Skrevet 27. august 2004 Forfatter #9 Skrevet 27. august 2004 hva med å lage en slags serviettring av et fint og litt tykt papir, og så lime bladet på det? Så ruller du servietten og legger inni.. det blir ganske stilig Kjempe lurt. Det skal jeg gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå