Gå til innhold

bordkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha tørkablader som vi skal skrive navnet på med sølvtusj som bordkort. Hadde i utgangspunktet tenkt å bare legge de på tallerkenen, men så kom vi på at da kan de jo fort blåse bort.

Er det noen som har noen gode ideer til hvordan jeg skal legge/feste bladene på hver enkelt plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det å tape dem til tallerknen med dobbeltsidig tape en løsning?

Skrevet

Vet ikke helt lunacia. Er jo litt ekkelt når folk skal spise av tallerkenen etterpå.

Har fått forslag om å lime en 50 øring under hvert blad, men ei venninne mente det var litt rart.

Skrevet

Hva med å knyte et veldig tynt silkebånd i stilken på bladet, og feste to ringer i det?

Skrevet

I stedet for en femtiøring kan du vel f.eks. bruke sånne glass-"pebbles"? De hadde veldig billige sånne pebbles på IKEA, men vet ikke om de fortsatt har.

Et annet alternativ er å lime dem fast i et silkebånd som er langt nok til at enden(e) kan legges under tallerkenen.

Skrevet

Vi laget noen kjempefine bordkort bestående av sølvskrift på et "blad" pyntet med en liten rose og festet på et hjerte av rosa "ståltråd" som hang på glassene....dritlekkert og etter ide av min kjære søster Marianne.

Det kommer om noen dager på ide-siden på bryllupssiden vår....jaja...maser om den der siden vår men altså der kommer alt om vårt bryllup bare jeg får summet meg litt :ler:

Skrevet

Hva med en sølv-spiral, festet i stilken.

En liten sten.

En liten snor med perler.

Skrevet

hva med å lage en slags serviettring av et fint og litt tykt papir, og så lime bladet på det? Så ruller du servietten og legger inni.. det blir ganske stilig :)

Skrevet
hva med å lage en slags serviettring av et fint og litt tykt papir, og så lime bladet på det? Så ruller du servietten og legger inni.. det blir ganske stilig  :)

Kjempe lurt. Det skal jeg gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...